Anglická škola boje nožem-začínáme

boj nožem, box, řecko-římský zápas, historický a sportovní šerm, sambo, le savate...

Moderátor: Makoto

Anglická škola boje nožem-začínáme

Příspěvekod Happy » pát 06. bře, 2009 19:13

Zdravím všechny příznivce vojenských bojových systémů.Jelikož u nás na Jihu Čech není žádný klub , kde by vás naučili zacházet s nožem,rozhodl jsem se studovat slavnou "Anglickou školu". Nedávno jsem cvičíl sebeobranné techniky,kde jsem poznal vliv tohohle směru.Po zvážení všech výhod a nevýhod jsem si řekl,že by tahle cesta mohla být schůdná pro ty,kteří by se chtěli něčemu naučit,ale z nějákých důvodů nemůžou dělat pracnější trénink.Dokonce jsem již zkontaktoval velmistra Cibulku z ABNO (tímto mu chci poděkovat :wink: ) a nebyl proti abysme se někdy sešli v Praze a zacvičili si.Zatím trénuji s kamarády a myslím,že je to docela chytlo.Je to styl jednoduchý,logický,názorný i když poněkud netechnický,ale v reálným životě se určitě může hodit.Všechny dotazy rád zodpovím na č.728 030 598.Na závěr bych ještě chtěl dodat,že to co cvičíme je PŘÍMO převzato z manuálů Mjr.Fairbairna a Applegata.Sem tam se samozřejmě mihne i nějáká jiná technika,ale když někde máme mezeru,musíme jí něčím zamáznout.
Happy
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 05. bře, 2009 0:00

 

Příspěvekod Rony » pát 06. bře, 2009 22:02

:roll: 8O Sorry a nic ve zlém, ale "velmistr" Cibulka už docela dlouho cvičí uzavřeně a pokud vím, tak španělskou školu, takže nechápu proč se zde zmiňuješ o anglické.? A pokud cvičíš podle nějakého manuálu, tak bůh s Tebou. A pokud chceš něco něčím zamazávat, tak ti doporučuji, zajeď si opravdu někdy do Prahy a obejdi si školy (nejlépe FMA) a uvidíš, co se s nožem dá dělat. Mimochodem, většina z těch škol ti ráda poskytne možnost sparingu i tréninku, takže budeš moc posoudit do jaké míry se liší manuál od skutečnosti :lol:
Hodně štěstí :wink:
Rony
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 79