Thajsky box a posilovna

box, kickbox, thajský box, ultimátní zápasy, shootfighting, pankration, vale tudo...

Moderátor: Toman

Příspěvekod Havamal » sob 26. úno, 2011 14:13

Zdar, chcu se zeptat, trochu jsem studoval po nete, trenink v posilce pro fightery tak jestli jsem to dobre pochopil.
Po - Kickbox
UT - Posilovna:síla - Drepy, MT, Bench, Shyby, silove premisteni - vse 3 opakovani, 5 serii
ST - Beh
CT - Kickbox
PA - Posilka:Dynamika - ty same cviky, ale mensi vahy abych mel rezervu, ale 6 opakovani co nejrychleji, 4 serie
SO - beh
Co vy na to ? slo by to takhle ? Diky za odpovedi
Havamal
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát 25. úno, 2011 0:00

 

Příspěvekod ukropcany » sob 26. úno, 2011 20:37

Viac behu a posilovanie stačí po tréningu. Ak si začiatočník, tak tréning 6x do týždňa je moc. Koľko máš rokov?
Fighters never quit, quitters never fight - Ray Sefo
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7789
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Příspěvekod Havamal » sob 26. úno, 2011 21:55

17, no uvidim jak to budu davat :) maximalne jeden den vynecham.. nemam problem se poradne najist a spat.
Havamal
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát 25. úno, 2011 0:00

Příspěvekod ukropcany » ned 27. úno, 2011 6:00

Si neinformovany optimista. Tymto tempom skoncis o 2 roky a sportovat uz nidky na urovni nebudes moct, pretoze budes mat tolko zraneni a urazov ze az. Vidam to na treningu dennodenne. Neber si za priklad treningove davky svetovych hviezd, nemame s nimi nic spolocne. Ver mi ;)
Fighters never quit, quitters never fight - Ray Sefo
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7789
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Předchozí

Zpět na fullkontaktní sporty a MMA (mixed martial arts)...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků