


Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..
Genesis píše:Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..
u nás není kdo by to BU na školách vyučoval,ale spíš mě zaujalo že bys zaved fyzické tresty, to myslíš vážně? já nevim ale kdyby na mě učitel vztáh ruku tak mu asi natáhnu, a jak bys posuzoval aby si prostě nervní učitelka na někoho nezasedla? jako prober se, můžou za to rodiče co se dětem nevěnujou, takže by bylo lepší řešit to u zdroje a ne pak mlátit děti
Alisdair píše:Genesis píše:Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..
u nás není kdo by to BU na školách vyučoval,ale spíš mě zaujalo že bys zaved fyzické tresty, to myslíš vážně? já nevim ale kdyby na mě učitel vztáh ruku tak mu asi natáhnu, a jak bys posuzoval aby si prostě nervní učitelka na někoho nezasedla? jako prober se, můžou za to rodiče co se dětem nevěnujou, takže by bylo lepší řešit to u zdroje a ne pak mlátit děti
Nemyslím tresty tak že by je měli být, ale prostě měla by tam být aspoň ta pohružka. Mě nemusíš vykládat co je to mít kripla učitele, ja jsem od 1-3 třídy měl takovyho... tahal nás za vlasy a parkrat mi dal i facku a dál učí a dál je to takový ... jako býval a nikdo to proste neřeší. Měl z toho nějaké problémy, ale ... A s tím zasednutím, to máš jedno, jestli si na tebe učitelka zasedne ted nebo s fyzickými tresty, viděl jsem nešeho profesora jak vydeptal před našimi zraky kámošku tak, že se rozbrečela a vůbec jsem se jí nedivil a to nemluvím o jeho dalších ''srandičkách'' Já nevím jak to vysvětlit, je to nerealiovatelné, ale proste měla by tam být nejaká pohruzka. Myslíš že je to pro učitele příjemné, když se snaží a prostě desetiletý spratek mu řekne ať de do prdele???
Alisdair píše:Genesis:Jako to je ten problém, prostě pokud učitel není pro děti vzorem, nebo je neumí srovnat tak je v ... No a máš pravdu že s tím nic nenaděláme, my jen můžem doufat, že své děti někdy v budoucnu budem vychovávat lépe popřípadě že jednou budem trénovat mladé lidi a budem jim moct něco vštípit do hlavy
Lada píše:2Alisdair jak dlouho tu situaci kolem chování dětí sleduješ a v jakém rozsahu?
já v narážení na to že dnešní mládež je agresivnější celkově a zrovna na té základní škole vycházel jednak z vlatních zkušeností, když ty haranty potkávám a vidím jak se většina chová s tím jak to bylo když jsem byl já na základce a jak se většina chovala a co se tam dělo, ale hlavně dle zkušeností máti a těch případu které řeší a co vše se na škole vyskytuje a s tím jak ona to hodnotí co je teď a bylo předtím, někdy se až divím co se tam děje. Učí už 30let na Z© a jako zástupkyně ředitele po většinu období učení řeší všechno co se na škole děje.
Ona je taky otázka co a jak jsi pochopil s tou agresivitou, já zejména její větší výskyt a to jak dnešní "šarvátky" na zš probíhají, co si pamatuju já když jsem byl na zš. tak samo tak občas nějaký konflikt byl, ale nikdy nic takového že by tam někdo někoho sejmul na zem a tam do něho kopal....což se dnes bohužel děje a různých takových tvrdších útoků a napadení přibývá, tak jestli tohle neznamená že jsou dnešní děti více agresivní tak už nevím co....
Jinak s těmi penězi na různé zájmové kroužky máš prvadu i když cenově jsi trocha dole pohybuje se to cca od těch cca 200-700kč/rok některé náročnější i přes litr. A dítě jich většinou navštěvuje více a pokuď má rodina více než jedno dítě tak je to už jistá finanční zátěž, nehledě na další věci co mu v rámci kroužku musí pořídit. S financováním nemáš tak docela pravdu už tyhle zálmové činnosti jsou dotovány, v nešní době by to co platí děti nikdy nepokrylo náklady...takže tohle finnacování tu je, ale prostě stát dá jen určitou finanční pomoc a pak také hodně záleží na tom jak se tyhle organizace co se tímhle zabývají otáčejí sami a snaží se pro ty děti něco dělat a shánějí k tomu i sponzorské dary. Píši o DDM tu u nás pod kterým jsme nějakou delší dobu trénovali a kde kamoš pracoval. Nutno dodat že dokuď tam budou dělat takový čarodejnice jako tu unás které to, že by se měli snažit a něco pro ty děti dělat, pořádat a né jen tak na oko bylo by to mnohem lepší. Další spolky a jejich provozy určené dětem umožnující jistou volnou zábavu co i pořádají různé akce atd.. kam se děcka mohou chodit zabavit mimo školu, cokoli si zahrát dle vybavení atp.. jsou placeny vesměs městem a sponzory a zas tolik peněz aby bylo co tunelovat se v tom nevyskytuje a s rozpočtem se težce vychází....
jeikob píše:Přesně souhlas jak jsem psal chodil sem na základku na žižkovvě!
Jasně každou chvíli jsme se prali ale stylem kravata lopatky a vždycky to bylo jeden na jednoho. No ono nevím jak je to dneska,ale za komanču proste už jako dítě každej vedel ,že když bude mít dvojku s chovaní tak se nedostane tam kam chce,pokud to nebylo nejaké protekční dítě.
jeikob píše:mne je 33 tak že sem tu o tech pár let dýl tak nechápu jak mužeš posuzovat dobu ve které si nežil a porovnávat.
Lada píše:2Alisdair jak dlouho tu situaci kolem chování dětí sleduješ a v jakém rozsahu?
já v narážení na to že dnešní mládež je agresivnější celkově a zrovna na té základní škole vycházel jednak z vlatních zkušeností, když ty haranty potkávám a vidím jak se většina chová s tím jak to bylo když jsem byl já na základce a jak se většina chovala a co se tam dělo, ale hlavně dle zkušeností máti a těch případu které řeší a co vše se na škole vyskytuje a s tím jak ona to hodnotí co je teď a bylo předtím, někdy se až divím co se tam děje. Učí už 30let na Z© a jako zástupkyně ředitele po většinu období učení řeší všechno co se na škole děje.
Ona je taky otázka co a jak jsi pochopil s tou agresivitou, já zejména její větší výskyt a to jak dnešní "šarvátky" na zš probíhají, co si pamatuju já když jsem byl na zš. tak samo tak občas nějaký konflikt byl, ale nikdy nic takového že by tam někdo někoho sejmul na zem a tam do něho kopal....což se dnes bohužel děje a různých takových tvrdších útoků a napadení přibývá, tak jestli tohle neznamená že jsou dnešní děti více agresivní tak už nevím co....
Jinak s těmi penězi na různé zájmové kroužky máš prvadu i když cenově jsi trocha dole pohybuje se to cca od těch cca 200-700kč/rok některé náročnější i přes litr. A dítě jich většinou navštěvuje více a pokuď má rodina více než jedno dítě tak je to už jistá finanční zátěž, nehledě na další věci co mu v rámci kroužku musí pořídit. S financováním nemáš tak docela pravdu už tyhle zálmové činnosti jsou dotovány, v nešní době by to co platí děti nikdy nepokrylo náklady...takže tohle finnacování tu je, ale prostě stát dá jen určitou finanční pomoc a pak také hodně záleží na tom jak se tyhle organizace co se tímhle zabývají otáčejí sami a snaží se pro ty děti něco dělat a shánějí k tomu i sponzorské dary. Píši o DDM tu u nás pod kterým jsme nějakou delší dobu trénovali a kde kamoš pracoval. Nutno dodat že dokuď tam budou dělat takový čarodejnice jako tu unás které to, že by se měli snažit a něco pro ty děti dělat, pořádat a né jen tak na oko bylo by to mnohem lepší. Další spolky a jejich provozy určené dětem umožnující jistou volnou zábavu co i pořádají různé akce atd.. kam se děcka mohou chodit zabavit mimo školu, cokoli si zahrát dle vybavení atp.. jsou placeny vesměs městem a sponzory a zas tolik peněz aby bylo co tunelovat se v tom nevyskytuje a s rozpočtem se težce vychází....
jeikob píše:No já bych to spíš videl tak,že deti jsou zrcadlem sveta dospelejch
Zpět na sebeobrana, streetfighting a reálný boj...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků