Agresivita.

krev, pot, slzy a adrenalin - na ulici neplatí fair play!

Příspěvekod Alisdair » ned 11. bře, 2007 12:47

Rád bych přispěl k této diskusi. Tady u nás dělám s kamarádkou a dalšími mladými lidmi program prevence sociálně patoligických jevů. Měli jsme dva semináře s přednáškama a vlatně chodíme do škol za dětmi 6-8 třída. Cílem programu je tak trochu monitorovat situaci a pomáhat dětem s problémy, jsme tam abychom jim vysvětlili takové ty věci s dospíváním a v případě, že by byli nějaké problémy tak se na nás mohou obrátit a my jim máme nějak pomoct ať už radou, nebo kontaktováním psychologické poradny, která nad námi drží ochranou ruku. Můžu s klidem říct, že dnešní ''normální'' děti nejsou zlí. My ted máme na starosti dvě třídy sedmáků. Jedna třída je bohovská a úžasná prostě pohoda tam chodit (prostě třídní učitelka s nimi dělá pořádek, je přísná, ale je fajná) děti se nás ptají na takové ty děcké otázky co je zajímá, ani moc neruší když jim děláme nějaký program, pohoda. V druhé třídě to je úplně o něčem jiném. Holky jsou docela v pohodě, ale kluci, to je banda. Mají přísného učitele, který si s nimi moc neví rady a občas na ně dost křičí. Je tam i kluk, který je takový horší(pochází z nějaké sociálně slabé rodiny), dělá občas problémy a snaží se na sebe upoutat pozornost a kvůli tomu ho třída i před námi dost sjede. Prostě třída si stěžuje, že je ten klučina šikanuje a spíš oni šikanují jeho, ale nikdy to nedosáhlo žádných horších hodnot, takže se to ani moc nedá řešit, je to takový to dětský: jéé on ma na ponožce díru atd. No a ted kam jsem chtěl dojít. Z toho co pozoruju a jak se tak bavím i s ostatními co pracují na jiných školách jsem si uvědomil, že většina těch problémových dětí je ze 1. ze sociálně slabších rodin a své problémy si vlastně řeší na ostatních 2. jsou to rozmazlené dětičky, které neví co by nudou dělali. Velká část problému dnešní mládeže je v tom, že je nikdo nemotivuje a nenutí nic dělat. Děcka sedí doma u chatu nebo paří nějakou gamesku a když je to omrzí tak jdou s ''partou'' ven a většinou dělají bordel. Jenže jak tohle změnit?? Jde to špatně. Dobrou ukázkou jsou různé nábory nových členů do různých kroužků a klubů. Sám jsem dva takové dělal a byla to docela sranda :) a na to, že to byl nábor do oddílu podobného jako Skaut, Junák atd, byl docela ohlas. Jenže každý má rád něco jiného proto by takových náborů muselo být mnohem víc a různých druhů. Dalším problémem jsou finance. Jsou rodiny, kde si proste nemůžou/nechtějí své ratolesti dát třeba 200 měsíčně na trénink (a 200 je jeste hodne málo). Kupříkladu náš trénink jiujitsu mě stojí asi 160 kč měsíčně, uplny nic, teda normálně se platí asi 200 já mám nějakou slevu za technický stupen. Už takhle náš mistr vyučuje během našeho tréniku skupinku romských dívek z dětského domova. Naštěstí je nás ve skupině starších málo, takže se do tělocvičny vlezem. Proste kdyby tady byl nějaký systém financování dětských zájmových činností tak by se s tím dalo i něco dělat. Jenže tohle nikdo nevymyslí a i kdyby se něco takového zorganizovalo, tak stejne se to brzo vytuneluje. Tak ted babo raď :) No a těm co tohle dočetli do konce, uděluji cenu Vytrvalého :)
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

 

Příspěvekod sosuke » ned 11. bře, 2007 14:15

Je to smutné. Podle mě by se tu mělo reformovat celé školství a to od základů podle Japonského systému. V Japonsku se uvažuje dokonce o zavedení tělesných trestů, učí se na školách místo tělesné výchovy bojová umění a to ne z důvodu, aby z dětí udělali rváče, ale zprávné občany. Na základních školách jsou děti velice živé a plné aktivity. Učitelé je vedou k samostatnosti a odpovědnosti za vlastní práci a vzdělání. Důraz je kladen na porozumění probírané látce a propojení školy s všedním životem. Výuka je založena na heuristických a konstruktivistických didaktických postupech. Často se uplatňuje projektové vyučování a mezipředmětové vazby. Jestli se učí například děti o ptactvu, tak je společně v okolí školy pozorují dalekohledem v okolí školy. Když se učí o vodě, tak prozkoumají místní řeku a chytají tam živočichy, které pak ve třídě chovají, starají se o ně, měří jim čistotu vody atd.
Povinná školní docházka začíná dětem v Japonsku v šesti letech a trvá devět let. Nejprve děti navštěvují šestiletou základní školu (elementary school). Po šesté třídě odcházejí na nižší střední školu (Junior High School, někdy též zvanou Lower High School), která má tři ročníky. Jednotlivé stupně škol fungují zcela odděleně a nezávisle na sobě. Po absolvování nižší střední školy pokračuje zhruba 95% dětí ve studiu na vyšší střední škole (Senior High School, někdy též zvané Upper High School), která má opět tři ročníky a není ukončena žádnou závěrečnou zkouškou připomínající naši zkoušku maturitní. Zbývajících 5% dětí se vyučí nějaké řemeslo nebo jdou rovnou pracovat. Na závěr bych se chtěl zmínit o narůstajícím sebevraždám školáků v Japonsku. Pokud rodiče chtějí, aby jejich dítě studovalo na vybrané univerzitě, musí ho zapsat do správné mateřské školky, prý platí jen pro "opravdu hustě osídlené oblasti" jako je Tokyo. To, že někteří studenti opravdu spáchali kvůli škole sebevraždu bylo podnětem k počátku reformy školního systému
Ale každé školství má nějaký nedostatek. 8O To je můj nejdelší příspěvek.
sosuke
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 298
Registrován: pát 20. říj, 2006 23:00

Příspěvekod Alisdair » ned 11. bře, 2007 15:36

sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod Genesis » ned 11. bře, 2007 16:15

Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..


u nás není kdo by to BU na školách vyučoval,ale spíš mě zaujalo že bys zaved fyzické tresty, to myslíš vážně? já nevim ale kdyby na mě učitel vztáh ruku tak mu asi natáhnu, a jak bys posuzoval aby si prostě nervní učitelka na někoho nezasedla? jako prober se, můžou za to rodiče co se dětem nevěnujou, takže by bylo lepší řešit to u zdroje a ne pak mlátit děti
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod Alisdair » ned 11. bře, 2007 17:15

Genesis píše:
Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..


u nás není kdo by to BU na školách vyučoval,ale spíš mě zaujalo že bys zaved fyzické tresty, to myslíš vážně? já nevim ale kdyby na mě učitel vztáh ruku tak mu asi natáhnu, a jak bys posuzoval aby si prostě nervní učitelka na někoho nezasedla? jako prober se, můžou za to rodiče co se dětem nevěnujou, takže by bylo lepší řešit to u zdroje a ne pak mlátit děti


Nemyslím tresty tak že by je měli být, ale prostě měla by tam být aspoň ta pohružka. Mě nemusíš vykládat co je to mít kripla učitele, ja jsem od 1-3 třídy měl takovyho... tahal nás za vlasy a parkrat mi dal i facku a dál učí a dál je to takový ... jako býval a nikdo to proste neřeší. Měl z toho nějaké problémy, ale ... A s tím zasednutím, to máš jedno, jestli si na tebe učitelka zasedne ted nebo s fyzickými tresty, viděl jsem nešeho profesora jak vydeptal před našimi zraky kámošku tak, že se rozbrečela a vůbec jsem se jí nedivil a to nemluvím o jeho dalších ''srandičkách'' Já nevím jak to vysvětlit, je to nerealiovatelné, ale proste měla by tam být nejaká pohruzka. Myslíš že je to pro učitele příjemné, když se snaží a prostě desetiletý spratek mu řekne ať de do prdele???
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod Genesis » ned 11. bře, 2007 19:18

Alisdair píše:
Genesis píše:
Alisdair píše:sosuke: Jako máš pravdu, ale bojím se, že taková reforma je u nás naprosto nereálná. Je fakt, že školství v dnešní době je pěkně v ... ale to co se blíží, ty meziprofilové předměty a kompletní změna je totálně k ničemu. Neříkám, že propojit předměty v celky a kombinovat to je špatné, jenže učitelé na to nejsou připraveni, praxe je naprosto jiná a spíš by to mělo vypadat tak, že učitel biologie při výkladu darwinovy teorie poukáže na dobu kdy žil, jak to bylo těžké atd.. a takhle by to měli propojovat sami učitelé. Dále, fyzické tresty. To je věc, která by se měla zavést. Ale nikdy se to neprosadí, protože už teď stačí, aby dítě dostalo poznámku a arodiče místo toho aby děcko usměrnili tak jdou a nepříčetně seřvou profesory a stežují si. A výuka bojových umění?? Bylo by skvělé odmala vštipovat malým dětem základy Zenu, ale bojím se, že tady by to neprošlo. Jsme lidé s jinou náturou a kulturou než Japonci..


u nás není kdo by to BU na školách vyučoval,ale spíš mě zaujalo že bys zaved fyzické tresty, to myslíš vážně? já nevim ale kdyby na mě učitel vztáh ruku tak mu asi natáhnu, a jak bys posuzoval aby si prostě nervní učitelka na někoho nezasedla? jako prober se, můžou za to rodiče co se dětem nevěnujou, takže by bylo lepší řešit to u zdroje a ne pak mlátit děti


Nemyslím tresty tak že by je měli být, ale prostě měla by tam být aspoň ta pohružka. Mě nemusíš vykládat co je to mít kripla učitele, ja jsem od 1-3 třídy měl takovyho... tahal nás za vlasy a parkrat mi dal i facku a dál učí a dál je to takový ... jako býval a nikdo to proste neřeší. Měl z toho nějaké problémy, ale ... A s tím zasednutím, to máš jedno, jestli si na tebe učitelka zasedne ted nebo s fyzickými tresty, viděl jsem nešeho profesora jak vydeptal před našimi zraky kámošku tak, že se rozbrečela a vůbec jsem se jí nedivil a to nemluvím o jeho dalších ''srandičkách'' Já nevím jak to vysvětlit, je to nerealiovatelné, ale proste měla by tam být nejaká pohruzka. Myslíš že je to pro učitele příjemné, když se snaží a prostě desetiletý spratek mu řekne ať de do prdele???


jenže za to můžou rodiče, a spíš než tělesnej trest by to chtělo řešit třeba umístěním takovejch dětí do pro ně určenejch škol sponzorovanejch jejich rodičema, ale toho se asi jen tak nedočkáme
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod Alisdair » ned 11. bře, 2007 19:39

Genesis:Jako to je ten problém, prostě pokud učitel není pro děti vzorem, nebo je neumí srovnat tak je v ... No a máš pravdu že s tím nic nenaděláme, my jen můžem doufat, že své děti někdy v budoucnu budem vychovávat lépe popřípadě že jednou budem trénovat mladé lidi a budem jim moct něco vštípit do hlavy 8)
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod Genesis » ned 11. bře, 2007 19:57

Alisdair píše:Genesis:Jako to je ten problém, prostě pokud učitel není pro děti vzorem, nebo je neumí srovnat tak je v ... No a máš pravdu že s tím nic nenaděláme, my jen můžem doufat, že své děti někdy v budoucnu budem vychovávat lépe popřípadě že jednou budem trénovat mladé lidi a budem jim moct něco vštípit do hlavy 8)


a parchantům budem do hlavy vštěpovat železné hřeby a ptže budem mástři nad mástry, nikdo na nás nebude moct :twisted: :D
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod jeikob » ned 11. bře, 2007 20:07

No já bych to spíš videl tak,že deti jsou zrcadlem sveta dospelejch
jeikob
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1450
Registrován: úte 26. pro, 2006 0:00

Příspěvekod ukropcany » pon 12. bře, 2007 7:57

sosuke píše:Je to smutné. Podle mě by se tu mělo reformovat celé školství a to od základů podle Japonského systému.
Už zase? :evil:
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7789
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Příspěvekod majkx » pon 12. bře, 2007 9:10

jeikob píše:No já bych to spíš videl tak,že deti jsou zrcadlem sveta dospelejch

:idea: , tak přesně tohle vídám velmi často při své práci!!!
majkx
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 459
Registrován: úte 08. lis, 2005 0:00

Příspěvekod Lada » pon 12. bře, 2007 10:53

2Alisdair jak dlouho tu situaci kolem chování dětí sleduješ a v jakém rozsahu?

já v narážení na to že dnešní mládež je agresivnější celkově a zrovna na té základní škole vycházel jednak z vlatních zkušeností, když ty haranty potkávám a vidím jak se většina chová s tím jak to bylo když jsem byl já na základce a jak se většina chovala a co se tam dělo, ale hlavně dle zkušeností máti a těch případu které řeší a co vše se na škole vyskytuje a s tím jak ona to hodnotí co je teď a bylo předtím, někdy se až divím co se tam děje. Učí už 30let na Z© a jako zástupkyně ředitele po většinu období učení řeší všechno co se na škole děje.

Ona je taky otázka co a jak jsi pochopil s tou agresivitou, já zejména její větší výskyt a to jak dnešní "šarvátky" na zš probíhají, co si pamatuju já když jsem byl na zš. tak samo tak občas nějaký konflikt byl, ale nikdy nic takového že by tam někdo někoho sejmul na zem a tam do něho kopal....což se dnes bohužel děje a různých takových tvrdších útoků a napadení přibývá, tak jestli tohle neznamená že jsou dnešní děti více agresivní tak už nevím co....

Jinak s těmi penězi na různé zájmové kroužky máš prvadu i když cenově jsi trocha dole pohybuje se to cca od těch cca 200-700kč/rok některé náročnější i přes litr. A dítě jich většinou navštěvuje více a pokuď má rodina více než jedno dítě tak je to už jistá finanční zátěž, nehledě na další věci co mu v rámci kroužku musí pořídit. S financováním nemáš tak docela pravdu už tyhle zálmové činnosti jsou dotovány, v nešní době by to co platí děti nikdy nepokrylo náklady...takže tohle finnacování tu je, ale prostě stát dá jen určitou finanční pomoc a pak také hodně záleží na tom jak se tyhle organizace co se tímhle zabývají otáčejí sami a snaží se pro ty děti něco dělat a shánějí k tomu i sponzorské dary. Píši o DDM tu u nás pod kterým jsme nějakou delší dobu trénovali a kde kamoš pracoval. Nutno dodat že dokuď tam budou dělat takový čarodejnice jako tu unás které to, že by se měli snažit a něco pro ty děti dělat, pořádat a né jen tak na oko bylo by to mnohem lepší. Další spolky a jejich provozy určené dětem umožnující jistou volnou zábavu co i pořádají různé akce atd.. kam se děcka mohou chodit zabavit mimo školu, cokoli si zahrát dle vybavení atp.. jsou placeny vesměs městem a sponzory a zas tolik peněz aby bylo co tunelovat se v tom nevyskytuje a s rozpočtem se težce vychází....
Lada
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 793
Registrován: ned 20. srp, 2006 23:00

Příspěvekod jeikob » pon 12. bře, 2007 16:34

Lada píše:2Alisdair jak dlouho tu situaci kolem chování dětí sleduješ a v jakém rozsahu?

já v narážení na to že dnešní mládež je agresivnější celkově a zrovna na té základní škole vycházel jednak z vlatních zkušeností, když ty haranty potkávám a vidím jak se většina chová s tím jak to bylo když jsem byl já na základce a jak se většina chovala a co se tam dělo, ale hlavně dle zkušeností máti a těch případu které řeší a co vše se na škole vyskytuje a s tím jak ona to hodnotí co je teď a bylo předtím, někdy se až divím co se tam děje. Učí už 30let na Z© a jako zástupkyně ředitele po většinu období učení řeší všechno co se na škole děje.

Ona je taky otázka co a jak jsi pochopil s tou agresivitou, já zejména její větší výskyt a to jak dnešní "šarvátky" na zš probíhají, co si pamatuju já když jsem byl na zš. tak samo tak občas nějaký konflikt byl, ale nikdy nic takového že by tam někdo někoho sejmul na zem a tam do něho kopal....což se dnes bohužel děje a různých takových tvrdších útoků a napadení přibývá, tak jestli tohle neznamená že jsou dnešní děti více agresivní tak už nevím co....

Jinak s těmi penězi na různé zájmové kroužky máš prvadu i když cenově jsi trocha dole pohybuje se to cca od těch cca 200-700kč/rok některé náročnější i přes litr. A dítě jich většinou navštěvuje více a pokuď má rodina více než jedno dítě tak je to už jistá finanční zátěž, nehledě na další věci co mu v rámci kroužku musí pořídit. S financováním nemáš tak docela pravdu už tyhle zálmové činnosti jsou dotovány, v nešní době by to co platí děti nikdy nepokrylo náklady...takže tohle finnacování tu je, ale prostě stát dá jen určitou finanční pomoc a pak také hodně záleží na tom jak se tyhle organizace co se tímhle zabývají otáčejí sami a snaží se pro ty děti něco dělat a shánějí k tomu i sponzorské dary. Píši o DDM tu u nás pod kterým jsme nějakou delší dobu trénovali a kde kamoš pracoval. Nutno dodat že dokuď tam budou dělat takový čarodejnice jako tu unás které to, že by se měli snažit a něco pro ty děti dělat, pořádat a né jen tak na oko bylo by to mnohem lepší. Další spolky a jejich provozy určené dětem umožnující jistou volnou zábavu co i pořádají různé akce atd.. kam se děcka mohou chodit zabavit mimo školu, cokoli si zahrát dle vybavení atp.. jsou placeny vesměs městem a sponzory a zas tolik peněz aby bylo co tunelovat se v tom nevyskytuje a s rozpočtem se težce vychází....


Přesně souhlas jak jsem psal chodil sem na základku na žižkovvě!
Jasně každou chvíli jsme se prali ale stylem kravata lopatky a vždycky to bylo jeden na jednoho. No ono nevím jak je to dneska,ale za komanču proste už jako dítě každej vedel ,že když bude mít dvojku s chovaní tak se nedostane tam kam chce,pokud to nebylo nejaké protekční dítě.
jeikob
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1450
Registrován: úte 26. pro, 2006 0:00

Příspěvekod Baxxse » pon 12. bře, 2007 16:44

jeikob píše:Přesně souhlas jak jsem psal chodil sem na základku na žižkovvě!
Jasně každou chvíli jsme se prali ale stylem kravata lopatky a vždycky to bylo jeden na jednoho. No ono nevím jak je to dneska,ale za komanču proste už jako dítě každej vedel ,že když bude mít dvojku s chovaní tak se nedostane tam kam chce,pokud to nebylo nejaké protekční dítě.


Furt dokola... :roll:
Baxxse
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 381
Registrován: čtv 22. led, 2004 0:00
Bydliště: Cheb-Praha

Příspěvekod jeikob » pon 12. bře, 2007 16:50

mužu se zeptat kolik je ti let?
jeikob
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1450
Registrován: úte 26. pro, 2006 0:00

Příspěvekod Baxxse » pon 12. bře, 2007 16:54

jeikob píše:mužu se zeptat kolik je ti let?


Co to s tim ma spolecnyho?? Je mi dvacet...kolik je tobe??
Baxxse
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 381
Registrován: čtv 22. led, 2004 0:00
Bydliště: Cheb-Praha

Příspěvekod jeikob » pon 12. bře, 2007 17:04

mne je 33 tak že sem tu o tech pár let dýl tak nechápu jak mužeš posuzovat dobu ve které si nežil a porovnávat.
jeikob
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1450
Registrován: úte 26. pro, 2006 0:00

Příspěvekod Baxxse » pon 12. bře, 2007 17:10

jeikob píše:mne je 33 tak že sem tu o tech pár let dýl tak nechápu jak mužeš posuzovat dobu ve které si nežil a porovnávat.


Vsichni lidi porovnavaji dobu ve ktere nezili...zrovna ty sam ses tady ohanel prvni republikou a druhou svetovou valkou na kterou jsem se te jen tak mimochodem vice dotazoval a tys neodpovedel...to ze si na tomhle svete dele jeste neznamena ze mas lepsi prehled a usudek. Jde spis o zivotni zkusenosti-nechci tim rict ze jich mas malo(nic o tobe nevim) ale nemuzes ani ty soudit podle meho veku...
Baxxse
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 381
Registrován: čtv 22. led, 2004 0:00
Bydliště: Cheb-Praha

Příspěvekod Alisdair » pon 12. bře, 2007 17:21

Lada píše:2Alisdair jak dlouho tu situaci kolem chování dětí sleduješ a v jakém rozsahu?

já v narážení na to že dnešní mládež je agresivnější celkově a zrovna na té základní škole vycházel jednak z vlatních zkušeností, když ty haranty potkávám a vidím jak se většina chová s tím jak to bylo když jsem byl já na základce a jak se většina chovala a co se tam dělo, ale hlavně dle zkušeností máti a těch případu které řeší a co vše se na škole vyskytuje a s tím jak ona to hodnotí co je teď a bylo předtím, někdy se až divím co se tam děje. Učí už 30let na Z© a jako zástupkyně ředitele po většinu období učení řeší všechno co se na škole děje.

Ona je taky otázka co a jak jsi pochopil s tou agresivitou, já zejména její větší výskyt a to jak dnešní "šarvátky" na zš probíhají, co si pamatuju já když jsem byl na zš. tak samo tak občas nějaký konflikt byl, ale nikdy nic takového že by tam někdo někoho sejmul na zem a tam do něho kopal....což se dnes bohužel děje a různých takových tvrdších útoků a napadení přibývá, tak jestli tohle neznamená že jsou dnešní děti více agresivní tak už nevím co....

Jinak s těmi penězi na různé zájmové kroužky máš prvadu i když cenově jsi trocha dole pohybuje se to cca od těch cca 200-700kč/rok některé náročnější i přes litr. A dítě jich většinou navštěvuje více a pokuď má rodina více než jedno dítě tak je to už jistá finanční zátěž, nehledě na další věci co mu v rámci kroužku musí pořídit. S financováním nemáš tak docela pravdu už tyhle zálmové činnosti jsou dotovány, v nešní době by to co platí děti nikdy nepokrylo náklady...takže tohle finnacování tu je, ale prostě stát dá jen určitou finanční pomoc a pak také hodně záleží na tom jak se tyhle organizace co se tímhle zabývají otáčejí sami a snaží se pro ty děti něco dělat a shánějí k tomu i sponzorské dary. Píši o DDM tu u nás pod kterým jsme nějakou delší dobu trénovali a kde kamoš pracoval. Nutno dodat že dokuď tam budou dělat takový čarodejnice jako tu unás které to, že by se měli snažit a něco pro ty děti dělat, pořádat a né jen tak na oko bylo by to mnohem lepší. Další spolky a jejich provozy určené dětem umožnující jistou volnou zábavu co i pořádají různé akce atd.. kam se děcka mohou chodit zabavit mimo školu, cokoli si zahrát dle vybavení atp.. jsou placeny vesměs městem a sponzory a zas tolik peněz aby bylo co tunelovat se v tom nevyskytuje a s rozpočtem se težce vychází....


Tu situaci sleduji jen tento rok a je to z několika škol. Vím že jsem cenově dole, já poukazuji na tu minimální částku za měsíc, možná jsem to tam zapoměl uvést. U nás je docela vysoká nezaměstnanost a bohužel některé rodiny si to nemůžou dovolit. Nemáš v profilu napsáno kde byslíš, ale v takové s prominutím prdeli jako je Bruntál není mimoškolní zábava moc podporována. Z těch městem placených spolků tu máme jen ''OpenHouse'' kde jsem měl možnost teď asi mesíc brigádničit a jediný kdo to využívá jsou cikáni(nemám nic proti nim, jen na to poukazuji) a to využití je takové že si tam můžes zajít zahrát fotbálek, kouknout na net a zahrát pinec. Dále tu máme DDM které město částečně podporuje a služby má dobré, ale je to spíš zaměřeno na opravdu malé děti, ze starších lidí 15+ tam prakticky funguje jen breakdance. Ale ostatní kluby si každý musí zplna hradit sám. Naštěstí i na to jaká jsme díra těch možností je tady dost, ale prostě kdo nemá peníze tak je v...
Naposledy upravil Alisdair dne pon 12. bře, 2007 17:39, celkově upraveno 1
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod Alisdair » pon 12. bře, 2007 17:25

jeikob píše:No já bych to spíš videl tak,že deti jsou zrcadlem sveta dospelejch


Ano myslím, že to je pravda. Tím, že se silně uvolnila výchova oproti minulým letem a někteří rodiče se vůbec nezajímají o to, co jejich dítě dělá. Když občas vidím v hospodě takové malé hajzliky a hlavně mladé holčiny tak kolem 14 tak docela čučim. A to nemluvím o různých diskotékách kde je takovýchto spratků mnohem víc.
Alisdair
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

PředchozíDalší

Zpět na sebeobrana, streetfighting a reálný boj...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník