činkáreň

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

činkáreň

Příspěvekod bjohny » stř 11. říj, 2006 15:52

vim ze tu je na toto tema mnoho threadu ale ja sem si pro jistotu udelal novy :) ....takze chtel bych ted zacit posilovat....tak priblizne 5mesicu... udelal sem si takovy plaaan:
1.)prsia,triceps,
2.)chrbat,plecia,bricho
3.)nohy,biceps,predlokti
4.) V
5.) -//-
6.) -//-
7.) -//-

tak???....dotazy??...teda spis nazory :P
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!! :twisted:
bjohny
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 359
Registrován: pát 12. kvě, 2006 23:00
Bydliště: Revúca... Slovakia :((

 

Příspěvekod choze » stř 11. říj, 2006 16:14

kolko mas rokov, vaha, vyska, preco chces cvicit, ake mas ciele, kazdopadne odporucam skor navstivit www.biomag.sk (forum), alebo www.ronnie.cz (forum), tam najdes nielen vela programov na cvicenie, ale aj ludi, co ti pomozu, pripadne clanky, z ktorych sa mozes vela naucit... :)
Uživatelský avatar
choze
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 253
Registrován: úte 09. lis, 2004 0:00
Bydliště: Bratislava

Re: činkáreň

Příspěvekod toddb » čtv 12. říj, 2006 13:03

bjohny píše:vim ze tu je na toto tema mnoho threadu ale ja sem si pro jistotu udelal novy :) ....takze chtel bych ted zacit posilovat....tak priblizne 5mesicu... udelal sem si takovy plaaan:
1.)prsia,triceps,
2.)chrbat,plecia,bricho
3.)nohy,biceps,predlokti
4.) V
5.) -//-
6.) -//-
7.) -//-

tak???....dotazy??...teda spis nazory :P


Hlavne neposiluj kazdej den, kdyz do toho jeste trenujes BU, tak si prakticky nebudes mit cas odpocinout. 3 tydne staci. kdyz cvicim( ted tomu tedy moc nedam, max.1-2 tydne ), tak jedu kombinaci 1.prsa, biceps, bricho ,2. zada, triceps, bricho, 3.nohy, ramena , ale noham moc nedam, snazim se hodne behat. Nevim jestli jsi cvicil nebo ne, chtelo by to , aby ses poradil bud s instruktorem, nebo s nekym kdo cvici dyl, abys nedelal spatne cviky a neco si nezhuntoval zbytecne.
Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.
Uživatelský avatar
toddb
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 892
Registrován: sob 10. pro, 2005 0:00
Bydliště: Ústí calling

Příspěvekod bjohny » čtv 12. říj, 2006 13:19

choze píše:kolko mas rokov, vaha, vyska, preco chces cvicit, ake mas ciele

17let...72kg...185,5cm...chci zpevnit a trochu nabrat...ciele su aby som som zvladal hrazdu,kliky,bradla .....protoze cviky z vlastni vahou mi moc nejdou...to tak pak vypada kdyz sem na zakladce vynechal telocvik :oops:
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!! :twisted:
bjohny
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 359
Registrován: pát 12. kvě, 2006 23:00
Bydliště: Revúca... Slovakia :((

Re: činkáreň

Příspěvekod bjohny » čtv 12. říj, 2006 13:27

toddb píše:Hlavne neposiluj kazdej den, kdyz do toho jeste trenujes BU, tak si prakticky nebudes mit cas odpocinout. 3 tydne staci. kdyz cvicim( ted tomu tedy moc nedam, max.1-2 tydne ), tak jedu kombinaci 1.prsa, biceps, bricho ,2. zada, triceps, bricho, 3.nohy, ramena , ale noham moc nedam, snazim se hodne behat. Nevim jestli jsi cvicil nebo ne, chtelo by to , aby ses poradil bud s instruktorem, nebo s nekym kdo cvici dyl, abys nedelal spatne cviky a neco si nezhuntoval zbytecne.

tedka na zimu nebudu delat BS...jen mozna 1,2x do tydna kondicne...z cvicenim nieje problem......mne ide len o funkcnost a chyby tohohle planu...cvicim kazdy rok.....vydrzi mi to vzdy len take 3mesiace....no uprednostnujem radsej presen prevedenie cviku ako maximalnu zataz a cheating :!: ...hrudnik,triceps sem dal dokopy z duvodu ze zvyknu mit po benchpressu svalovku taky na triceps...a to mi nevyhovuje kdyz ho mam na druhej den cvicit ze zady......a to iste taky s kombinaci zada,biceps.... :)
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!! :twisted:
bjohny
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 359
Registrován: pát 12. kvě, 2006 23:00
Bydliště: Revúca... Slovakia :((

Příspěvekod toddb » čtv 12. říj, 2006 13:46

Bjohny: a to se docela divim, ze kdyz vydrzis 3 mesice chodit pravidelne do posilky, ze toho nechas, kdyz uz to zacina mit nejaky vysledky. :lol:
Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.
Uživatelský avatar
toddb
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 892
Registrován: sob 10. pro, 2005 0:00
Bydliště: Ústí calling

Příspěvekod Libor » čtv 12. říj, 2006 13:48

Tvoj plan ma par chyb,po chrbate necvic ramena,tie cvicis pri treningu chrbta,by si ich presiloval.Ten 3 dnovy plan hrudnik,biceps v pondelok,nohy ramena -stredu,chrbat ,triceps -piatok,je dobry.
Ja mam:utorok-chrbat,piatok-chrbat,triceps,sobota-nohy,nedela-hrudnik pred obedom,vecer biceps.
Spravis aspon jeden zhyb?Najlepsie taky na siroko,je najlepsi na chrbat,ale dobre je striedat aj typy zhybov,hlavne ked citis,ze nenapredujes.Mam dobry trening na chrbat,by som ti napisal,ale musis vladat zhyby.Je dobre dat si niekomu urobit tyc na zhyby domov,zhyby su to najlepsie na chrbat,90-95% uspechu,vsetky stroje a kladky su len strata casu,su dobre ak sa nevytiahnes,ale akonahle sa dokazes vytiahnut treba zaradit zhyby.A pri tricepse -bradla,kolko spravis na nich klikov maximalne?Na nohy drepy s velkou cinkou=zaklad,a na hrudnik tlaky s velkou cinkou.Tieto cviky nevynechavaj.Plan cvikov treba menit po 4-6 tyzdnoch,je to lepsie,lebo ked nemenis zatazujes sval stale tym istym sposobom,co ho nevytrenuje tak dobre.A cvic zo zaciatku pod dozorom,aby si sa zbytocne nezranil.Nezabudaj strecing.Dolezity je aj dostatocny spanok,inac nebudes vladat.
A strava:sa vravi ze predstavuje 70% uspechu:Najlepsie tak 5-7 jedal za den:rano vydatne ranajky,na desiatu nejaky jogurt,alebo dva(tiez na olovrant,vecer tvaroh.Dalej su dobre cestoviny,ryza,ryby,vajcia,mliecne vyrobky...po treningu si davam hroznovy cukor na doplnenie energie a skoru regeneraciu,v tabletkach-maju v lekarnach.Pred treningom nejedz aspon tri hodiny,mne sa osvedcili 4,travenie ti berie vela energie,si potom slaby a ospali,a po cviceni sa co najskor najedz,mozes nieco male hned po treningu-banan+musli tycinka.Na zrychlenie travenia je dobry v lekarni pangamin(b-vitaminy)
Ak mas trpezlivost a staci ti priberat tempom 2-3 kg svalov za rok tak skus tento plan,ak sa chces nieco spytat posli SZ.
Libor
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 266
Registrován: sob 02. zář, 2006 23:00

Příspěvekod Libor » čtv 12. říj, 2006 13:52

Pri chrbate zapajas aj biceps aj triceps,jedina dobra kombinacia je chrbat,triceps.Biceps je strasne unaveny,som raz skusil po chrbate-nema to vyznam.Po hrudniku nemusis robit na druhy den chrbat,daj si tam nohy,chrbat,triceps az neskor.
Libor
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 266
Registrován: sob 02. zář, 2006 23:00

Příspěvekod bjohny » čtv 12. říj, 2006 14:00

toddb píše:Bjohny: a to se docela divim, ze kdyz vydrzis 3 mesice chodit pravidelne do posilky, ze toho nechas, kdyz uz to zacina mit nejaky vysledky. :lol:

jj..zabud sem podotknout za mam posilku prakticky vedle postele :lol: a to pocase omrzi....cviceni doma...i kdyz mam doma lavicku a cinky,hrazdu tak chyby ta atmosfera...a pocit ze si v posilce :(
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!! :twisted:
bjohny
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 359
Registrován: pát 12. kvě, 2006 23:00
Bydliště: Revúca... Slovakia :((

Příspěvekod toddb » čtv 12. říj, 2006 19:14

bjohny píše:
toddb píše:Bjohny: a to se docela divim, ze kdyz vydrzis 3 mesice chodit pravidelne do posilky, ze toho nechas, kdyz uz to zacina mit nejaky vysledky. :lol:

jj..zabud sem podotknout za mam posilku prakticky vedle postele :lol: a to pocase omrzi....cviceni doma...i kdyz mam doma lavicku a cinky,hrazdu tak chyby ta atmosfera...a pocit ze si v posilce :(


No jo, to dela hodne, cvicit doma bych nemohl, nedokopal bych se k poradny snaze a vykonu.
Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.
Uživatelský avatar
toddb
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 892
Registrován: sob 10. pro, 2005 0:00
Bydliště: Ústí calling

 

Příspěvekod tucet » čtv 12. říj, 2006 21:46

bjohny píše:17let...72kg...185,5cm...chci zpevnit a trochu nabrat...ciele su aby som som zvladal hrazdu,kliky,bradla .....protoze cviky z vlastni vahou mi moc nejdou...to tak pak vypada kdyz sem na zakladce vynechal telocvik :oops:
tady čítam, že tvoje ciele sou cviky s vlastní vahou, tak na co ty činky... jeslti chceš hlavně kliky, bradla, hrazdu, tak cvič hlavně toto a činkáreň si dej jako změnu či relax jendou za čas... toť moj názor ;)
tucet
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob 04. bře, 2006 0:00
Bydliště: Litvínov

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 9:55

bjohny: chces pribrat a mat fukcnu silu? ,tak drepy a to drepy s tazkou vahou ,potom drepy s vyskokom s lahkou vahou,vzpieracsky nadhod,military press v stoji na ramena,trh a nadhod s jednoruckou ala uder sikmo hore,akoby si chcel udriet vysokeho protivnika,udieranie tazkou zeleznou tycou do pneumatiky z autobusu,traktora atd.-tento cvik cvicia kubansky boxeri na bombu v rukach...osobne som pri tom vypluval dusu,ked si das plne bomby 2 minuty v kuse....biceps,triceps,cvicenie obocia a semennikov je relativne k hovnu,to su male partie s kt. vahu nenaberies a takisto nerobia silu celeho tela...nohy,nohy a este raz nohy+sila spodneho chrbta a vzpriamovacov a brucha,to robi silu v udere,kope atd.-musis posilovat,tak akoby si vykonaval tazku manualnu "drevorubacsku" robotu....moj bracho je powerlifter,vo svojich disciplinach silny ako medved,ale keby mal ist rubat a nosit drevo do lesa,tak za pol hodinu tam skolabuje :wink: takze asi tak
Naposledy upravil diablik dne pát 13. říj, 2006 10:48, celkově upraveno 1
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:07

...
Naposledy upravil diablik dne pát 13. říj, 2006 10:36, celkově upraveno 1
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:07

...
Naposledy upravil diablik dne pát 13. říj, 2006 10:37, celkově upraveno 2
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:10

Naposledy upravil diablik dne pát 13. říj, 2006 10:45, celkově upraveno 2
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:11

Naposledy upravil diablik dne pát 13. říj, 2006 10:42, celkově upraveno 2
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:16

diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 10:36

silovy training pre MMA,Grapling,valetudo http://youtube.com/watch?v=XuFXT5lJt-8
diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Příspěvekod tucet » pát 13. říj, 2006 11:03

nádhera :P
tucet
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob 04. bře, 2006 0:00
Bydliště: Litvínov

Příspěvekod diablik » pát 13. říj, 2006 11:10

diablik
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 877
Registrován: stř 04. kvě, 2005 23:00
Bydliště: SK

Další

Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník