Objem tricepsů

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Objem tricepsů

Příspěvekod Genesis » čtv 08. kvě, 2008 15:40

Čau. Do posilky nechodim a ani jsem tam nikdy nebyl, ale cvičim doma s vlastní vahou. Chtěl bych teď zase nabrat trochu objem a vim zhruba, jak si na to sestavit trénink. Jen s pár věcma bych potřeboval poradit.
A) jaký jsou cviky na objem tricepsů?
B) je možný cvičit v jeden den prsa, bicepsy a tricepsy?

Svaly chci totiž nabrat hlavně na rukách a pak prsa. Jinak k tomu dvakrát týdně boxuju. A činky, lavičk a hrazdu doma mám. Díky
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

 

Příspěvekod ukropcany » čtv 08. kvě, 2008 17:04

Ja cvičím vždy všetko. Ruky, nohy, všetko naraz. Nie som kulturista, aby som sa v tom tak nimral... :wink:
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7789
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Příspěvekod adkins » čtv 08. kvě, 2008 17:14

Genesis-s timhle se obrať na nějaký forum s kulturistikou-tam ti poradi vše :wink:
adkins
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 158
Registrován: čtv 03. led, 2008 0:00

Příspěvekod wushupetr » čtv 08. kvě, 2008 17:22

A
na objem jsou podle mě nejlepší činky, ale ty cvičíš se svojí váhou. tak snad přítahy na nějaký větvi, ale uchopit tu větev dlaněmi k sobě

B
On si v tom pak stejně každej najde vlastní šistém, kterej třeba nemusí být podle nějakých norem, ale je dobrý cvičit tak, že jeden den cvičíš části, který spolu nesouvisí nebo spíš nespolupracují, to jsou takoví ty cizí slovíčka jako antagonista sinergista a tak a tak no a další den pak vlítneš na to ostatní.
Takže BICEPS TRICEPS PRSA
Jeden den třeba stehna x břicho x triceps x prsa
a druhej biceps x záda x lejtka a klidně zase to břicho, to můžeš furt

Asi kdybys dal v jeden den kozy a biceps tak bys začal dejme tomu prsama (motýlek třeba), ale tím už by si trochu načal i ten biceps a tím bys pak už neměl dost sil na cviky pro biceps
wushupetr
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 746
Registrován: ned 11. lis, 2007 0:00

Příspěvekod ghekon » čtv 08. kvě, 2008 18:48

Kasli na systemy a posilovani ruznych partii :roll: :roll: Proste si kazdy den urob 100 kliku, kup si dve cinky 15 - 20 kg do kazde ruky a neres take blbosti 8)
ghekon
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1182
Registrován: stř 30. kvě, 2007 23:00

Příspěvekod Genesis » čtv 08. kvě, 2008 18:57

ghekon píše:Kasli na systemy a posilovani ruznych partii :roll: :roll: Proste si kazdy den urob 100 kliku, kup si dve cinky 15 - 20 kg do kazde ruky a neres take blbosti 8)


:D nechci ti kazit iluze, ale i na posilování je potřeba hlava, aby člověk nědělal blbosti. já chci nabrat objem, na to prostě 100 kliků denně není :wink:
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod ghekon » čtv 08. kvě, 2008 19:11

Nj, objem je objem :twisted: Ja nepotrebuju vyplnit rukavy trika, takze mi tech 100 kliku denne staci ;)

EDIT: Ty kliky samozrejmne menim, na ruzne partie - s rukama blizko/daleko, na zidlich, s nohama nahore, ve stojce opreny o zed atd. Plus dve dvacetikilove jednorucky.
ghekon
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1182
Registrován: stř 30. kvě, 2007 23:00

Příspěvekod wushupetr » čtv 08. kvě, 2008 20:11

ghekon píše:Kasli na systemy a posilovani ruznych partii :roll: :roll: Proste si kazdy den urob 100 kliku, kup si dve cinky 15 - 20 kg do kazde ruky a neres take blbosti 8)


hm a pak to dopadá tak jak to dopadá. Plno lidí co nedodržujou pravidla (někteří jsou ale šťastlivci a nějakým zázrakem se tomu vyhnou) se pak diví a píšou do takových diskuzí jako je třeba tohle a ptají se proč je tak bolí záda,........kolena,.....atd atd.
I to že na to ghekone kašleš je vlastně taky systém, kterej sis sám udělal a možná na tebe funguje, ale každej máme jiný tělo a každý tělo jinak snáší požadavky co na něj kladem
wushupetr
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 746
Registrován: ned 11. lis, 2007 0:00

Příspěvekod ghekon » čtv 08. kvě, 2008 20:26

ok, ja nikomu svuj system nenutim
ghekon
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1182
Registrován: stř 30. kvě, 2007 23:00

Příspěvekod Franz » čtv 05. čer, 2008 10:59

to Ukropcany:
ukropcany píše:Ja cvičím vždy všetko. Ruky, nohy, všetko naraz. Nie som kulturista, aby som sa v tom tak nimral... :wink:


ale je něco jiného cvičit na sílu a něco na objem ne??? cvičení na sílu si myslím že sme také patří ale nevím jak bych to měl provozovat... velká váha, rychlé záběry, krátké serie a víc opakování??? :oops:
Franz
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 342
Registrován: stř 20. úno, 2008 0:00

 

Příspěvekod choze » pát 06. čer, 2008 6:10

Franz píše:to Ukropcany:
ukropcany píše:Ja cvičím vždy všetko. Ruky, nohy, všetko naraz. Nie som kulturista, aby som sa v tom tak nimral... :wink:


ale je něco jiného cvičit na sílu a něco na objem ne??? cvičení na sílu si myslím že sme také patří ale nevím jak bych to měl provozovat... velká váha, rychlé záběry, krátké serie a víc opakování??? :oops:


tu mas na uvod niekolko treningov - studuj, vyberaj, skusaj, co viac k tomu povedat...
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402
Uživatelský avatar
choze
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 253
Registrován: úte 09. lis, 2004 0:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod rexob » pát 06. čer, 2008 13:29

Cau asi chces poradit a ne poslouchat ty blbosti co ti nekteri uzivatele tady pisou. Takze jestli cvicis doma, tak jednoznacne nejlepsi na objem tricepsu, ramen a prsou sou kliky na bradlech. Doma je sestrojim tak ze dam k sobe dve kresla zady k sobe.. Existuji dve varianty kliku na bradlech .. U obou samozrejme cvicis ty stejne svaly ale v jednom se vice izoluje triceps a v druhem kozi. Prvni na triceps je v provedeni tak, ze se divas pred sebe a drzis lokty co nejvice u tela a nepredklanis se. Tak se nejvic izoluje triceps. U druheho je to s predklonem, lokty vice od sebe, koukat do zeme a tahat to proste kozama. Je to velmi vyborny komplexni cvik na nabrani hmoty tricepsu, ramen a prsou. Tady nazorne video http://www.exrx.net/WeightExercises/Tri ... riDip.html Pozdeji muzes pridavat zatez na opasek nebo do batohu. Doufam ze sem di poradil. Mej se
rexob
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv 21. úno, 2008 0:00

Příspěvekod Genesis » pát 06. čer, 2008 13:47

rebox: díky moc :D
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod rexob » pát 06. čer, 2008 15:58

Genesis: Tak co uz si zkousel? Kolik si jich zvladl na poprve? Hlavne nezapomen, ze kdych chces objemy tak trenink je az v druhem poradi za velkozranici. Proste zrat, zrat a zrat a dostatek spanku.
rexob
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 39
Registrován: čtv 21. úno, 2008 0:00


Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků