Co na "koňáry"

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Co na "koňáry"

Příspěvekod mmks » pát 23. kvě, 2008 9:51

Jsem úplný začátečník a zkouším thai box.
Na minulém sparingu jsem dostal krásně nakopané low-kickem do přední nohy a po dvou po sobě na stejné místo jsem musel vzdát kolo (ono jich bylo za kolo víc, ale ty dva šli skvěle po sobě na stejné místo).I když jsem byl pak ještě jakž takž schopný dokončit tréning (už jen pytel), dom jsem měl co dělat abych mohl v autě řadit a i teď druhý den po tom je noha nepoužitelná, na dotek samozřejmě bolí (vlastně furt) a nejde skoro vůbec ohnout.
Co na to prosím používáte, čím mažete, jak dlouho ledovat, jak potom rehabilitovat?
Děkuju

PS: Už tady čtu tému thaiská mast, důkladně prostuduju, ale přece jen bych bral raději něco co koupím normálně v lékárně, teď zkouším klasicky ibalgin i mast, koňskou mast, alpu atd.
mmks
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 22. kvě, 2008 23:00

 

Příspěvekod mmks » pát 23. kvě, 2008 12:02

jasný, dík. No uvidím jak s mojima "reflexama" ten kryt půjde, snad to časem zautomatizuju.
Bolest atd. mě nějak moc nevadí, i když samozřejmě omezuje. Jen jsem potřeboval vědět zda to nejde nějak zrychlit, ať se moc neflákám a taky abych něco nepom*dal s rozcvičování atd. abyc to prostě nezatuhlo atd.
mmks
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 22. kvě, 2008 23:00

Příspěvekod TongPo » pát 23. kvě, 2008 13:03

ukropcany píše:...Zas keby človek pauzoval kvôli každému zlomenému prstu (TongPo :twisted: ), kam by sme došli, že... :lol:

Provokatére! :lol:
Uživatelský avatar
TongPo
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 705
Registrován: pát 18. led, 2008 0:00

Příspěvekod player » pát 23. kvě, 2008 13:12

Jestli jsi zacatecnik a sparing do tebe jde tak, ze mas pak pohmozdeniny, tak je to s prominutim zakomplexovanej vul.
player
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1656