Nos

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Nos

Příspěvekod kulik » sob 15. lis, 2008 22:13

Už od malička trpím na časté krvácení z nosu(i bez příčiny) byl jsem i u lékaře, kterej mi tam pálil ňáky žilky(nic příjemného :( )Teď už to sice částečně přešlo, ale když se bouchnu do nosu tak to zase začne...Nevíte někdo ňákej lék,metodu aby to přešlo úplně?
kulik
diskutér - nováček
diskutér - nováček

Příspěvekod Snails » ned 16. lis, 2008 12:24

Mám úplně to samé.Je to způsobené hustým žílkováním v nose.Doktor mi to jako tobě vypálil nějakou kyselinou.To moc nezabralo tak mi to podruhé vypálil elektrickým proudem a teď už je to v pořádku.Bohužel u toho vypalovní el. proudem je riziko ztráty čichu :(
Snails
diskutér - nováček
diskutér - nováček

Příspěvekod Frank » ned 16. lis, 2008 16:58

Ser na to hold budeš od krve.) taky jsem na to trpěl, ale časem to přestalo
Frank
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod RUNAR » ned 16. lis, 2008 17:21

Nos?.....Nos na trénink světlý hadry a krev se z nich nevypere......když budeš mít hadry od krve tak soupeři který si budou myslet že je to krev soupeřů budou zaskočeni .......a v tu chvíli udeř :D

Teď vážně:
Zjisti si nejlíp někde u odborníků co s tím 8)
O Dragão é campeão.
RUNAR
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Boreas » ned 16. lis, 2008 19:17

Tak než pokoušet ztrátu čichu...
Doporučuji pravidelně pít čaj z kokošky pastuší tobolky.
To by mohlo dost pomoci, mam to ověřené. Ale musíš ho pít opravdu PRAVIDELNĚ.
Naposledy upravil Boreas dne pon 17. lis, 2008 11:31, celkově upraveno 1
Klub nereálné sebeobrany
Boreas
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Gino » pon 17. lis, 2008 9:47

No, tak domnivam se, ze nejjednodussi a nejucinejsi je cpat se ceckem (vitamin C). Na krvaceni jsem taky hodne trpel. Nejhorsi byla zima, kdy clovek casto smrka a me vzdycky tekla krev. Stacilo fakt malo.