Výživa

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Příspěvekod PyrotechniX » stř 02. zář, 2009 15:56

Promiňtě pánové, jsem ještě takovej ten týnejdžr, ale celkově když to tu tak čtu, tak jsem nepochopil, co bych měl podle Vás dělat. Mohli byste mi jen prosím říct jak tedy s tou glukózou, Carnitinem, Kreatinem a podobnými věcmi, taky jak moc pít apod.? Nechci si ničit tělo hned na začátku, i když to asi dělám, protože piju celkem málo a není to dobré pro ledviny ....
PyrotechniX
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte 02. čer, 2009 23:00

 

Příspěvekod farmer » stř 02. zář, 2009 16:25

PyrotechniX
Právě proto, že jsi tak mladý, máš na ty ostatní doplňky ještě čas. Podle mě ztráta peněz v tomhle věku.

Drž se bílkovin a sacharidů po cvičení v čase a množství, které už jsem zmiňoval a doporučuju ještě proteiny na noc. A dostatek vody.

Nejlíp ty všechny souvislosti a doplňky pochopíš, když se tím prokoušeš v článcích sám, můžeš projít stránky, které jsem ti posílal SZ.

RUNAR
Já jsem toho zkoušel taky spoustu, je to levnější a levnější, HMB, AAKG, Creatin, CreAlkalyn, BCAA, Taurin, Glutamin, Carnitin :twisted: , ale kromě CreAlkalynu to moc necítím, možná kdybych soustavně posiloval s činkama. Zrovna nedávno jsem si říkal, že to nechám být a zůstanu u základů - protein. koncentrátů, sacharidů. V dostatečném množství to běžně sportujícího člověka zregeneruje. Nechám asi glutamin na noc pro údajné zvyšování imunity, vychází to na nějakou pětikorunu.

EDIT:
Teď jsem si ověřil speciální noční proteiny s trochu jinou skladbou bílkovin, než jen syrovátka - vaječný protein, kaseinový a možná ještě jiné - na rozdíl od syrovátky, která se strašně rychle tráví a je vhodná hned po tréning - tyhle noční vydrží v žaludku déle a člověk se během noci nebudí hladem :wink: Taky doporučuju.
farmer
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 132
Registrován: stř 26. zář, 2007 23:00

.

Příspěvekod luen » stř 02. zář, 2009 21:43

Hlavne syrovatkovej protein je utrpeni pro okoli :lol:
Jan Novák
Wing Cheun Kyun Seut / 詠春拳術
http://www.facebook.com/wingcheun
http://www.youtube.com/user/cfwckt
+420608172785

Pro ty, kdo bojují, má život jinou příchuť než pro zbabělce!
Uživatelský avatar
luen
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 5187
Registrován: čtv 03. úno, 2005 0:00

Re: .

Příspěvekod farmer » čtv 03. zář, 2009 6:46

luen píše:Hlavne syrovatkovej protein je utrpeni pro okoli :lol:


To teda vůbec nějak nepociťuju. :-)
farmer
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 132
Registrován: stř 26. zář, 2007 23:00

Příspěvekod RUNAR » čtv 03. zář, 2009 8:50

Farmer:
Jo taky jsem měl tekutý BCAA koncentrát.....a účinek jsem dost cítil.
Glutamin jsem taky zkoušel...prej to zkoušeli u vytrvalostních běžců na zvýšení imunity dýchacích cest.....protože běžci s tím maj trable, přesně jak píšeš.
Mám ale vždycky pocit že není dobrý se furt něčím ládovat.....tak si dávám i rok suplementační pauzu:
Je i spousta "normálních" potravinových surovin hlavně luštěniny a oves ...co maj dobrý spektrum aminokyselin a dlouhých sachrů a tak dokážou dobře regenerovat jak svaly tak glykogenový zásoby.
O Dragão é campeão.
RUNAR
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 2841
Registrován: ned 07. říj, 2007 23:00

Příspěvekod farmer » čtv 03. zář, 2009 10:20

RUNAR píše:Farmer:
Jo taky jsem měl tekutý BCAA koncentrát.....a účinek jsem dost cítil.
Glutamin jsem taky zkoušel...prej to zkoušeli u vytrvalostních běžců na zvýšení imunity dýchacích cest.....protože běžci s tím maj trable, přesně jak píšeš.
Mám ale vždycky pocit že není dobrý se furt něčím ládovat.....tak si dávám i rok suplementační pauzu:
Je i spousta "normálních" potravinových surovin hlavně luštěniny a oves ...co maj dobrý spektrum aminokyselin a dlouhých sachrů a tak dokážou dobře regenerovat jak svaly tak glykogenový zásoby.


Rozhodně ty prášky nejsou všechno, základ je vyvážená strava a člověk musí vědět, co může sníst a co ne, co má zhruba jaké složení apod. To je základ. Podle mě by to šlo u běžně sportujících lidí i bez doplňků, ale chci prostě maximálně využít to dvouhodinové okno po aktivitě a vzít si rychlé bílkoviny a sacharidy a pak se až na to normálně napapat :)
No a ten glutamin na imunitu, to je jedna z nejcennějších věcí, co máme.
farmer
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 132
Registrován: stř 26. zář, 2007 23:00

Příspěvekod RUNAR » čtv 03. zář, 2009 10:53

Farmer:
Jasný....někdy mě až překvapuje jak je ta výživa zásadní, dost mě překvapilo když jsem slyšel mluvit onkologický specialisty o tom jak vysoký procento pacientů si může za svoji rakovinu svojí stravou....hlavně uzeniny a smaženiny jsou dost špatný.

Jinak je určitě dobrý tyhle suplementační záležitosti studovat a sledovat.....je spousta zajímavých preparátů a elixírů.....tohle už věděl i můj oblíbený Asterix :D 8) .....ovšem Obelix se v elixíru jako malý dokonce koupal. :P


Díky za fajn pokec a tvoje praktický zkušenosti.
O Dragão é campeão.
RUNAR
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 2841
Registrován: ned 07. říj, 2007 23:00

Příspěvekod PyrotechniX » čtv 03. zář, 2009 14:26

Ještě bych rád doplnil jednu věc, které by se měli sportovci zdaleka vyhnout.

Cituji :


Je sice příjemné popít chladný nápoj po jídle, avšak tento chladný nápoj způsobí ztuhnutí tuků v jídle, které jste zrovna zkonzumoval.

To způsobí zpomalení zažívacího procesu.
Jakmile tento ztuhlý tuk reaguje ze žaludečními kyselinami, rozpadne se a bude absorbován střevami rychleji, než solidní jídlo. Tento tuhý tuk se usadí na stěně střev a vytvoří podmínky pro rakovinu & artritidu.
Nejlépe je pít horkou polévku nebo horkou vodu po jídle.

Snad bychom měli přijmout za své zvyky Číňanů a Japonců, totiž popíjet horký čaj během jídla, ne chladnou vodu.



U cvičení jsem vždycky pil zelený čaj, i když to taky není dobré, ale teď piju vodu, u jídla ... no, tam piju mléko, to asi není dobré :-(.
PyrotechniX
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte 02. čer, 2009 23:00

Protein rada

Příspěvekod mobil567 » stř 16. úno, 2011 13:35

Ahoj.

Tak už vím, kde budu nakupovat nejspíš protejny.
Vypadá to celkem levně a zdá se, že tam má celkem kvalitní produkty.
Ale nechám si poradit – máte nějakýho oblíbenýho prodejce, kde nakupujete?

http://firma.adresarfirem.cz/313964-profi-proteiny/
mobil567
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 28. led, 2011 0:00

Předchozí

Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron