Strava po tréninku

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Strava po tréninku

Příspěvekod PyrotechniX » pát 29. led, 2010 10:37

Zdravím. Zajímalo by mě, jaké byste mi doporučili jíst jídla po tréninku. Já osobně nejčastěji namíchám tvaroh, mléko, vejce, vanilkový cukr a kopu granka a sním to. Je to dobré a pokud vím, je tam hodně bílkovin. Zajímalo by mě však, zda byste mi doporučili plnotučný nebo odtučněný tvaroh a mléko. Popřípadě nějaké další recepty a rady máte ?
PyrotechniX
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte 02. čer, 2009 23:00

 

Příspěvekod hellas » pát 29. led, 2010 11:10

Já po tréninku dlabu maso s bramborama nebo těstovinama, nebo s rýžou 8)
Velká Morava
hellas
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1800
Registrován: čtv 15. črc, 2004 23:00

Re: Strava po tréninku

Příspěvekod scout » pát 29. led, 2010 12:23

PyrotechniX píše:Zdravím. Zajímalo by mě, jaké byste mi doporučili jíst jídla po tréninku. Já osobně nejčastěji namíchám tvaroh, mléko, vejce, vanilkový cukr a kopu granka a sním to. Je to dobré a pokud vím, je tam hodně bílkovin. Zajímalo by mě však, zda byste mi doporučili plnotučný nebo odtučněný tvaroh a mléko. Popřípadě nějaké další recepty a rady máte ?
...to vejce sirovy :?: ...to bych si asi netroufl ....jinak obecne co vim ,pres den sacharidy s trochou bilkovin ..vecer hlavne bilkoviny.....ale ne tesne pred spanim to by mohla byt zatez.....
scout
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 464
Registrován: pát 17. srp, 2007 23:00

Příspěvekod will » pát 29. led, 2010 14:01

Po trénniku by si měl v první řadě nasypat rychlý cukry a žaludek zbytečně nezatěžovat bílkovinama + nasypat nějaký B-komplex. Bílkoviny se jí po tréninku až s odstupem času.
will
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 572
Registrován: sob 10. čer, 2006 23:00

Příspěvekod fakt » pát 29. led, 2010 22:05

Teď zrovna dojídám čtvrtou topinku s tatarákem a dopíjím druhou plzeň. Ještě na dvě mám maso a na balkóně v bedně ... aááách.

Jak snadné je žít!
fakt
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1363
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod ukropcany » ned 31. led, 2010 19:58

Koláčik? :oops: 8)
Fighters never quit, quitters never fight - Ray Sefo
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7789
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Příspěvekod RUNAR » ned 31. led, 2010 20:27

4Pyrotech:
Nastuduj si něco o výživě, co jsou rychlý a pomalý sacharidy(uhlohydráty,cukry)-všude to nazývaj jinak ale je to to samý.
Abys věděl co se má jíst před tréninkem, ne těsně před ale během celýho dne, hlavně ráno, pak nastuduj proteiny(bílkoviny).
No a pak se dočteš různý studie a různý doporučení jakou dobu po výkonu co a jak jíst.Doporučení se celkem různí.

S ničím to nadruhou stranu nepřehánět, příliš cukrů nebo bílkovin zas není dobrý, takže žrát a vykrmovat se :D plus minus tolik co tělo potřebuje na výkon a řádnou regeneraci.

Ať Ti rostou bicáky, je to dobrá prevence, spousta útočníků si to rozmyslí.

Mám jednoho známýho a není moc vysokej, naučil jsem ho posilovat a pak jsem ho asi dva roky neviděl, nedávno jsme byli na pivu a je z něj nabušená gorila :D Prej si dřív občas někdo dovolil ale co je nabušenej tak ani jeden střet, každej si dá radši bacha.

Jo, boj bez boje to je ňákej kumšt a dřina :D
O Dragão é campeão.
RUNAR
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 2841
Registrován: ned 07. říj, 2007 23:00


Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 návštěvník