Po tréninku

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Po tréninku

Příspěvekod PyrotechniX » ned 05. zář, 2010 21:37

Zdravím. Nedělám žádné konkrétní BU, ale přešd časem jsem skončil s Taekwondem. Spíš hodně stínuju, posiluju a cvičím rychlost.

Prosil bych pár zkušenějších aby mi zodpověděli na tyto otázky, anžto se nechci obrátit na doktora ani na jednoho člověka, raději si vyslechnu více rad a usoudím která je pro mě nejpřijatelnější. Nuže k mým dotazům:

1) Je mi 16 let, ale často mi u tréninku křupe pravé koleno (když dělám dřep do krajní polohy, normálně se zastavím u pravého úhlu, ale u strečinku se mi to stává ždycky). Nebolí to, ale mám z toho špatný pocit. Raději bych přijímal nějakou želatinu, než GS Condro apod.

2) Občas ztracím motivaci. Často se na trénink těším, ale vykváknu se na něj, protože se mi nechce. Mrzí mě to, ale nedonutím se, když už se ale donutím, většinou si pěkně zacvičím. Nevíte jak se hecnout abych si pořádně zamakal?

3) Kouření. Kouřím docela dost (7 - 15 cigaret denně). Hodlám to ale omezit, spíš potřebuju abyste mě nějak postrašili a já přestal rychlejc. -já vím, blbý dotaz a jsem na přes hubu. Je to velký problém? Kdo z vás kouří, nebo ještě lépe kouřil a jaké viděl rozdíly ?

4) Strava po tréninku. Co je nejvhodnější? Jím obvykle nějaké ovoce, tvaroh a mléko.

5) Gainer. Hodlám si pořídit nějaký s obsahem BCAA a L-Carnitinu, ale všude čtu jak některé obsahují jenom nedostatečný podíl, jsou předražené nebo jinou formu carnitinu. Navíc nevím, zda je to v mém věku vhodné. Zodpovíte mi to prosím?

6) O pololetí se budu stěhovat do Prahy, ale hodlám tam začít s nějakým bojovým uměním nebo sportem. Chci se umět efektivně bránit, popřípadě tvrdě makat (to budu v každém případě) a někam to dotáhnout, ať již v soutěžích (to budou spíše sporty) nebo někde jinde. Chci především něco co je dobré na postřeh, rychlost a sílu a zároveń vypadá a je skutečně efektivní.

Děkuji moc a přeji hodně štěstí při tréninku všem bojovníkům.
PyrotechniX
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte 02. čer, 2009 23:00

 

Příspěvekod fakt » pon 06. zář, 2010 7:52

1) Navštiv specialistu - příčin může být víc.
2) Přečti něco o svým věku.
3) Zajdi na pitevnu.
4) Google
5) Jsem odpůrcem všeho nejídla, ale mnozí na druhou stranu rozpouští a polykají.
6) Vyber něco co tě bude bavit a uspokojovat.
Hodně štěstí.
fakt
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1363
Registrován: pon 02. led, 2006 0:00

Příspěvekod ukropcany » pon 06. zář, 2010 8:13

ad b) Motivácia je problém každého športovca. Tvoj základný problém je asi hlavne v tom, že cvičíš sám - to si vyžaduje hodne úchylnú povahu, aby si bol motivovaný dlhodobo - no a keďže nie si motivovaný, tak asi nebudeš taký úchyl... :wink: Potrebuješ parťáka, s ktorým sa podržíte a potiahnete... Alebo možno potrebuješ len motivačnú prestávku...
Fighters never quit, quitters never fight - Ray Sefo
ukropcany
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 7788
Registrován: pon 07. dub, 2003 23:00
Bydliště: Blava, néééé?

Příspěvekod Jendis » pon 06. zář, 2010 8:48

To s tou motivací znám......taky se mi někdy nechtělo(a teď je to ještě horší,zdraví neslouží(teď mám ale se cvičením stop stav,zákaz od doktora)....taky s dětma je potřeba být,práce atdatd).......holt musíš "zapnout buldoka" a prostě jít......když už jsem se na trénink pak donutil jít,nebyl problém.

Kouření.....kouřím dlouho......nepodařilo se mi,zatím,se toho úplně zbavit.....tak dvě/tři cigárka denně pořád udělám(jo,jsem měkkej,nevydržel jsem).....ale oproti krabce a víc,co jsem kouříval...... do jistého věku to asi nepoznáš(možná při dlouhém běhání,ale co jsem řešil se svou doktorkou přes plíce - musím tam chodit kvůli těm injekcím,co si píchám - jejich vedlejší efekt je ten,že mi vymlátěj imunitu - hlavně proti respiračním chorobám a TBC - tak dokud je člověk mladej,ani mu to moc nepřijde. Okolo 40-tého roku to pak ale padne jak bomba.....prý..... ).....tož si to srovnej v hlavě sám. Rozdíl po omezení(+ jsem přes rok nekouřil vůbec) nevidím nijak markantní - já vím,že je to blbé.......ale tak to prostě cejtím,jako osobní pocit.

Po tréninku je nejlepší pivko...jedno(maximálně dvě). Hlavně v létě. V zimě ho nepiju vůbec. Do výživy jinak vůbec nevidím,takže si nechci(a nebudu) hrát na chytrého.......ale už staří učitelé šermu(a i další) říkali,že na unavené svaly je nejlepší sladké - s mírou. Já mám problém se po tréninku najíst(teda,teď ne,teď tolik nedřu,ale dřív rozhodně jo) - ale když jsem si dal třeba chleba s medem,medovej koláček.....nebo tak něco.....tělo dostalo energii a bylo. Podobně ale jistě funguje nějaká "mysly"tyčka,nebo banán......rychlá energie.

add BU pro Tebe - to si musíš vybrat sám,co Ti bude sedět. V Praze je spousta klubů s velmi šikovným vedením....ať už tradiční(ČBU,JBU),nebo MMA,X-BOX atd....... tady se musíš rozhodnout sám,do čeho chceš investovat čas,úsilí,peníze,energii a tak.
Projdi si tady server,přečti názory. Pak se zajdi do jednotlivých klubů podívat,nasaj atmošku,zkus si zacvičit........a potom si vyber :wink:
Jan Niesyt

".....Flying on wings of steel..... "
Jendis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 5346
Registrován: úte 20. led, 2004 0:00
Bydliště: Jihlava


Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník