Hry a BU

knihy, časopisy, TV, film a internet...

Příspěvekod madmax » úte 02. zář, 2008 10:44

Quan-Chi píše:ja osobne jsem mel vizi hlavne ohledne vyvoje postav, trochu jako tamagoci, hrac by si sveho mohl "trenovat", najimat si trenery a rozvijet jen urcite techniky, v nekterych by proste byl lepsi nez v jinych...postavy by pak byly prenositelne. Chvaty by se mohly i do hry stahovat jako "pluginy" a tak by to melo teoreticky neomezene moznosti, s tim ze kdyz se utkaj dva kamosi co si kazdej prinese svyho vytrenovanyho borce, tak by nikdy nikdo nevedel co na nej vytahne...


Predstava hezka ALE neni to jen o grafice. Jestli chces, aby to skutecne bylo trosku realisticke (tj. aby postavy nedelaly po kazdem uderu salta dozadu), musel by tu byt taky hodne dobry fyzikalni model, ktery v sobe musi mit zanesenou stavbu lidskeho tela, jak se v nem tvori sila, jak se smeruje, jake ucinky na telo bude mit uder, co s nim udela zraneni... nejsem si jisty jestli by to bylo na dnesnich pocitacich mozno pocitat realtime. Kazdopadne jakmile reknes "neomezene moznosti", tak me napadne otazka, jak by se to ovladalo.
madmax
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon 04. zář, 2006 23:00

 

Příspěvekod Quan-Chi » úte 02. zář, 2008 13:14

vidis to moc komplikovane, co se uderu tyce tak staci jen animace + "ucinnost" chvatu pouze nastavit jako konstantu, pripadne nechat ovlivnit par jinejma faktorama, staci par koeficientu a pocitat s napr. nejakym faktorem optimalni vzdalenosti, relativni ucinnosti uderu, vytrenovanosti zapasnika apod. plus zahrnout kam uder padnul, tzn nekam to dopadne a z toho vyvodit dalsi koeficient kolik damage uder spacha.

cili nejde jen o to naanimovat uder, ale soucasne naanimovat i co to udela s oponentem... o tom jak narocne by bylo to timto zpusobem zobecnit do fyzikalniho modelu o tom jsem ani nepremyslel...

to jak dobre by to vypadalo by bylo proste ovlivnene jen tim, jak velke mnozstvi animaci by tam bylo, cili tak trochu hardcore metoda silou :-) - v IT se dycky rikalo ze co neni v hlave je v rychlych prstech :-)

stejne si myslim ze by se projevilo to co u automobilovych zavodu -> maximalni realisticnost hratelnosti NEPRIDAVA...

kazdopadne stale zduraznuji ze je to jen oblast snu, mam jiny herni projekt, ktery se bohuzel nasili ani BU netyka ani okrajove :-)
Quan-Chi
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 158
Registrován: pon 04. říj, 2004 23:00

Předchozí

Zpět na bojová umění a média...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron