Help me

nespecializované diskuzní fórum, zabývající se problematikou bojových umění a sportů obecně

Help me

Příspěvekod Catman » pát 13. led, 2006 15:01

Zdravím všechny "bojovníky" :wink:
Potřeboval bych pomoct jsem uplny začátečník nikdy jsem žadné bojové umění nedělal. Nemám ani žádnou postavu ani fyzičku sem takové masílko :lol: potřebuju pomoct jak začít posilovat jak vybrat bojové umění pro mě nejlepší atd.. prostě vše....
Předem děkuji za KA®DOU RADU, KA®DOU POMOC A KA®DÝ U®ITEČNÝ LINK.
Catman
diskutér - nováček
diskutér - nováček

Re: Help me

Příspěvekod Boris68 » pát 13. led, 2006 15:14

Catman píše:Zdravím všechny "bojovníky" :wink:
Potřeboval bych pomoct jsem uplny začátečník nikdy jsem žadné bojové umění nedělal. Nemám ani žádnou postavu ani fyzičku sem takové masílko :lol: potřebuju pomoct jak začít posilovat jak vybrat bojové umění pro mě nejlepší atd.. prostě vše....

teď se to na tebe sesype :) :

www.wingchunpraha.org

jo a do konce ledna je to na zkoušku zadara.
Boris68
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér

Příspěvekod irzounek » pát 13. led, 2006 15:50

Zdar a silu !!!

to neni tak jednoduche, neb jsi nenapsal jak "zamerenou" skolu bys rad :wink: ani odkud jsi...

kdybych ja s necim chtel zacit tak urcite nevynecham nasledujici :

- sportovne zamerena skola, ale samozrejme i velice efektivni BU - Thaiboxing, Peta Machacek and his boys http://www.hanumangym.cz/

- klasika, Cina, bojove umeni, sebeobrana, zdraví, filosofie http://www.hungga.org/index_cz.htm Pavel Macek sifu.

- Jiří Hušek sifu - "styl kudlanky nábožné", "styl tygřích drápů", Hungga, Yang taiji quan, http://sweb.cz/alkastaichi/

Musis si ujasnit co chces a co presne hledas...Sebeobranu? Sport? Chces se jen "dostat do formy na leto" :wink: ? Rychle? Casu dost? Zbrane? Bez zbrani? Japonsko ? Cina? Je to jedno ?... pak se da poradit urcite snadneji :-).
Cest !
Ivan Rzounek

Ivan Rzounek's WingChunKuen Research
www.wing-chun.cz
Facebook - https://www.facebook.com/ivanrzounekwingchun