BU v Brně

nespecializované diskuzní fórum, zabývající se problematikou bojových umění a sportů obecně

BU v Brně

Příspěvekod Tomkins » sob 09. zář, 2006 10:19

Tady ve fóru jsem se dočetl, že v Brně je vice jak 25 klubů a spolků bojových umění, ale já vím jenom o několika. Za dva týdny nastupuju do prváku na V©, a chtěl bych začít něco trénovat, ale jsem úplnej začátečník, a tak bych chtěl nejdřív zjistit, co všechno se v Brně vyučuje, z čeho si můžu vybrat.

Pokud máte nějaký kontakty, rady nebo tipy, tak pište. Dík
®ivot je fajn, jen lidi jsou svině...

One princip, any style (sorry - pride syndrom)
Tomkins
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér

Příspěvekod Lada » sob 09. zář, 2006 11:17

NO takhle pokuď nastupuješ na V© tak je pro tebe nejjednoduší dělat něco přes škou je toho celkem dosti z čeho si můžeš vybrat....a jelikož jsi začátečník tak nebudeš rozmlsanej :D na tu či onu úroveň a specifikaci

Hlavně to máš zadarmo! já chodím na VUT a tam je z těch základních celkem výběr něco jsem už zkoušel, ale nevyhovovali mi termíny většinou večer a já dojíždím každý den(no ehm každý samo do školy nechodím)

Pro tebe nejednodušší cesta :wink: pokuď budeš na kolejích čí tam bydlíš tak pro tebe není problém hodinas a můžeš si toho vzít více.....mi měli v prváku tělák povinný (jak debilci na základce :roll: ) takže jis stejně něco musel vybrat a tohle je možnost se něco i naučit když budeš chtít....zápočet tedy dostaneš i když se na to pak vysereš jako polovina tam kam jsem chodil :wink:
Lada
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Lada » sob 09. zář, 2006 11:19

a hlavně jestli chceš poradit tak bys měl napsat o co máš zájem? BU je široký pojem a hodně se rúzní :wink:
Lada
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Tomkins » sob 09. zář, 2006 11:48