Jaké umění doporučíte?

nespecializované diskuzní fórum, zabývající se problematikou bojových umění a sportů obecně

Jaké umění doporučíte?

Příspěvekod Mandark » ned 05. zář, 2010 12:17

Zdravím.
Rád bych se naučil nějaké bojové umění, díky kterému bych se mohl ubránit v případě napadení (studuji v Praze :)). Nechci se tomu věnovat celý život, chci se jen rychle naučit nějakou efektivní sebeobranu. Co jsem zatím koukal, tak mi jako nejvhodnější přijde Krav Maga. Nebo existuje nějaké jiné umění, které by splňovala mé požadavky lépe?
Předem děkuji za vaše názory.
Mandark
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob 04. zář, 2010 23:00

 

Příspěvekod zbek » ned 05. zář, 2010 12:43

Nechci ti brat iluze , ale aby ses ubranil tak to chce cvičit leta , nebot ten co tě napadne bude asi nějakej rvač a pokud ne tak se mu ubraniš už ted . Krav maga je dost popularni Pepik Klima se stim ubrani po zhlednuti jednoho dilu. Zaklad je dobra fyzička pokud ji maš tak se nauč par kopu ,krytu , uderu .Vše ostatni už je větši level a tam de o načasovani ,což chce leta praxe , v boji ti protivnik nikdy nepostoji tam kde ty potřebuješ . A hlavně nepodcenuj soupeře . Dobrej boj to sou šachy :oops:
Zbek
zbek
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 80
Registrován: pát 04. čer, 2010 23:00

Příspěvekod Mandark » ned 05. zář, 2010 14:30

Tou krátkou dobou jsem měl samozřejmě na mysli měsíce až roky, ale určitě jsem se chtěl vyhnout věcím, kterým se člověk musí věnovat celý život a jsou z velké části také o filozofii a životním stylu.

O Krav Maga jsem se dočetl, že: "potenciálnímu praktikantovi umožňuje dosáhnout relativně vysokého stupně dovedností v poměrně krátkém čase" a to se mi vlastně jedná. :) Vysoká účinnost, za krátkou dobu. Existuje tedy ještě něco jiného, co byste mi mohli v tomto ohledu doporučit?

Díky.
Mandark
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob 04. zář, 2010 23:00