Posilování + bojové sporty

nespecializované diskuzní fórum, zabývající se problematikou bojových umění a sportů obecně

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod wanderlei2 » stř 24. dub, 2013 20:01

Čau,
právě mi moc ten trénink nepříjde odlišný, ale určitě by šel dřep nahradit mrtvolou a klasický bench press na lavičce Floor pressem. Pokud jsem tedy článek od PM pochopil správně.
Jinak ani není mým cílem být druhý Arnold, ale přibrat po celém těle svaly mi už doporučila i doktorka, začínám mít problémy s držením těla atd., takže hledám způsob jak přibrat, aniž bych se musel vzdát tréninků BS. A věřím, že když nebudu kost a kůže, budou mít techniky větší důraz.
wanderlei2
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř 25. dub, 2012 23:00

 

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod pm » čtv 25. dub, 2013 7:19

wanderlei2:

- A umíš deadlift, Zercher dřep, bench press (anebo floor press)?
- Kolik dáš ted shybů, kliků (myslím poctivých, sekunda pauza dole, sekunda nahoře, kontrolovaný pohyb, žádné prohýbání)? Umíš dřep s vlastní vahou? Most? Kolik dáš čistých přednosů (opět, sekunda pauza nahoře, sekunda dole)
- Máš pořešenou výživu? (nabrání je z části o cvičení, z další o výživě a regeneraci). Program ti rád napíšu, ale first things first.
Uživatelský avatar
pm
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 3591
Registrován: pon 03. bře, 2003 0:00

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod Schlag » čtv 25. dub, 2013 10:57

wanderlei2 píše:Čau bojovníci,
potřeboval bych radu, jak nejlépe rozvrhnout trénování v týdnu. Rozhodl jsem se totiž trošku přibrat na váze, zatím 5kg, pak uvidím jak se budu cítit a kdyžtak objemovku pojedu ještě dál. Nechtěl bych ale zanedbávat bojovky, takže bych chtěl chodit minimálné 2x týdně (Úterý a čtvrtek), posilovat bych chtěl 3x týdně.
Pro info chodím na thai box/mma a posiluji metodou 3x týdně procvičit celé tělo.
Dokázal by mi někdo říct, jak to rozvrhnout aby byla alespoň přijatelná regenerace? 8) Díky






Tady jsem našel zajimavý recept.

http://www.muscleandstrength.com/workou ... rkout.html
Schlag
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát 08. bře, 2013 18:35

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod pm » čtv 25. dub, 2013 12:26

Schlag: To si ale googlil úplně náhodně, že jo? :-D Program naprosto k ničemu, bez systému, ladu a skladu.
Uživatelský avatar
pm
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 3591
Registrován: pon 03. bře, 2003 0:00

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod Schlag » čtv 25. dub, 2013 19:56

no nevim, bez ladu a skladu ...
Schlag
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 42
Registrován: pát 08. bře, 2013 18:35

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod wanderlei2 » čtv 25. dub, 2013 20:03

PM:

deadlift: když jsem naposledy cvičil v posilovně, požádal jsem zkušeného cvičence, aby mi s tím pomohl, asi po třech společných trenincich říkal že je to dobrý. Možná by stálo za to se pro jistotu někoho zase zeptat.
bench press a klasický dřep s osou na zádech obdobně jako deadlift, zercher dřep jsem nikdy nezkoušel, pouze klasický čelní dřep.
Poctivých shybů 9, kliků 30-40 ale je to to už déle, co jsem zkoušel maximální počet opakování. Dřepy s vlastní vahou děláme na tréninku BS pravidelně, techniku nám trnérka hlídá, předpokládám tedy že ano. Most ano.
Přednos jsem v životě nezkoušel, ale vím co je to za cvik. Cvičil jsem spíše klasické zvedání nohou ve visu.
Netroufám si říct, že mám potravu zvládnutou, ale snažím se jíst pravidelně, výživně a zdravě, přikládám příklad jídelníčku který mám teď a který jsem měl při posilování.

Jídelníček nyní:
06:00 Snídaně: banán rozmixovaný s mlíkem 0,5l nebo vaječná omeleta s pečivem
09:00 Svačina: jablko případně jiné ovoce + celozrné pečivo nebo s sebou v krabičce zbytek z večeře minulého dne (např. směs rýže s tofu, tortilly plněné zeleninou a tofu,..)
14:00 Oběd: brambory/rýže/těstoviny/luštěniny + maso/tofu/ďobáčky/šmaky/seitan + zelenina
18:00 Večeře: Veganská strava- hodně zelenina, hodně rostlinných bílkovin, klasické přílohy- rýže/brambory
20:00 Večeře 2: rozmixovaný tvaroh s mlíkem + banán

Jídelníček při posilování
06:00 Snídaně: ovesné vločky + mlíko/ vajíčka s pečivem
10:00 Svačina: maso + rýže + zelenina
12:00 svačina: ovoce, např. banán, jablko, rajčata,...
14:00 Oběd: velká porce; maso + rýže/brambory/těstoviny + zelenina
po tréninku gainer
18:00 Večeře: velká porce; maso + rýže/brambory/těstoviny + zelenina
20:00 Večeře 2: tvaroh

Takže asi v tomto duchu to vedu.
wanderlei2
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř 25. dub, 2012 23:00

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod will » čtv 25. dub, 2013 20:42

To jídlo je celkem dobrý, akorát bych ještě ráno přidal jogurt. Strava je důležitá, ale podle mě docela často hodně přecenňovaná např. vůči odpočinku, potřebuješ alespoň dvakrát týdně ty svaly brutálně zatížit, prostě šokovat a pak je nechat pěkně v klidu. To jak se bavíš s lidma v posilce je krok správným směrem je třeba se někoho chytit, kdo je ochoten pomoct a poradit a říct mu narovinu, že potřebuješ jet nadoraz kvůli růstu. Ale jak říkám, je to na delší domu, hlavně je třeba pár let vytrvat, ale tělo zesílí a pak z toho budeš čerpat celý život.
will
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 573
Registrován: sob 10. čer, 2006 23:00

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod wanderlei2 » čtv 25. dub, 2013 21:15

Jasan, naštěstí jsem zatím neměl problém s motivací, nebo že by se mi někdy nechtělo cvičit, tak snad mě od toho nic neodradí 8) Jogurt určitě zařadím, dřív jsem ho taky jedl co si vzpomínám, teď už moc ne.
Počítám s tím že to bude na delší dobu, už kvůli tomu že se nevěnuji pouze posilování, ale i BS, ale věřím že to půjde. Díky za radu :wink:
wanderlei2
diskutér - začátečník
diskutér - začátečník
 
Příspěvky: 73
Registrován: stř 25. dub, 2012 23:00

Re: Posilování + bojové sporty

Příspěvekod cohen » pát 26. dub, 2013 12:43

wanderlei: bojove sporty nie su o vacsej vahe, ale o sile, dynamike, rychlosti, vytrvalosti, citani supera, skusenostiach, atd. sustred sa na tieto faktory aj pri posilke a nestupis vedla. vacsi objem ti drzanie tela nezlepsi. respektuj svoj somatotyp, nesnaz sa zo seba urobit nieco, na co zatial nemas predpoklad, radsej vyuzi svoje prednosti. ved aj ucrop spominal, ze "hajzlovi pavuci" mu neraz dokazali v zapase narobit problemy. :) o vahu sa neboj, vekom postupne naberies viac, ako ti bude mile :D
cohen
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1657
Registrován: pon 15. srp, 2005 23:00
Bydliště: bratislava, svk

Předchozí

Zpět na bojová umění a sporty obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků