AVSE

kung-fu, wu-šu, tchaj-ťi, JKD...

Moderátor: pm

AVSE

Příspěvekod Leyloles » stř 06. srp, 2003 17:57

Nazdar,chtěl bych se zeptat jestli někdo studuje v AVSE Ving Tsun a jak je s výukou spokojen.Díky
Leyloles
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 10. črc, 2003 23:00
Bydliště: Praha 4

 

Re: AVSE

Příspěvekod Anonymní » ned 10. srp, 2003 19:44

Leyloles píše:Nazdar,chtěl bych se zeptat jestli někdo studuje v AVSE Ving Tsun a jak je s výukou spokojen.Díky


AVSE = EWTO (kopie horší kvality)

Známe je všechny z doby, kdy ještě měli na tričku nápis "WT-Leung Ting",
Asociaci vedou bývalí EWTO I. technický stupně, co bys od nich chtěl a čekal :lol: :lol: :lol: .
JB
Anonymní
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 8403
Registrován: čtv 01. led, 1970 1:00

Re: AVSE

Příspěvekod Kwon » pon 18. srp, 2003 13:56

Leyloles píše:Nazdar,chtěl bych se zeptat jestli někdo studuje v AVSE Ving Tsun a jak je s výukou spokojen.Díky


Já tam studuju.
AVSE skutečně pochází původem z EWTO, jak poznamenal JB. Vznikla tak, že se část lidí se svými žáky od EWTO trhla a založila si vlastní školu. Pokud vím, nelíbil se jim přístup EWTO k výuce. Tam jde především o kšeft - vybrat co nejvíce peněz a přitom naučit co nejméně. Asi ti nedokážu přesně popsat, co mám na mysli, ale když si projdeš různá fóra o bojových uměních, nejspíš sám získáš pocit, že EWTO je především organizace dělající bussiness.