Tohle je fakt zajímavý dotaz....i když pochybuji,že se tu bude prezentovat nějaký činně aktivní BG.
Ono je to složité...mezi vyhazovače a BG můžeš započítat i pracovníky "serioznějších" bezpečnostních agentur.Spousta jich má výjezdové týmy PCO,které mají připojeny casina,herny nonstopy a pod.Suplují tak práci vyhazovačů......
Myslím,že v první řadě by tito lidé měli být především vyrovnanými osobnostmi(a ne agresivní paka,jak to dost často bývá)-jak jsi napsala.Je to práce,nikdy ne osobní.Alespoň by nemělo být......troška znalosti psychologie,řeči těla a dalších nonverbálních stylů komunikace není na škodu.
Co se týče práce,tak s ochranou osob zkušenosti nemám.Pracuju právě v jednom z PCO týmů,takže v tomto oboru tak maximálně ochrana osoby s penězi při převozu do banky.
Co se týče "vyhazování",tam mám zkušenosti bohatší,ale platí jedna zásada.Fyzické řešení konfliktu je na místě až jako poslední možnost.95 % konfliktů se dá "ukecat".Je ale potřeba říci,že konfliktní osoba musí od začátku vycítit,že i fyzické ukončení sporu není nereálné,že ho pouze odkládáš,dokud to jde.Postoj musí být sebevědomý,beze strachu,ale ne vyzívavý
Většina lidí(paradoxně i hodně omámených-alkoholem,drogou) si to většinou uvědomí.Samozřejmě je potřeba volit slova,žádné silácké řeči,urážení.......jak říkám,v klidu,asertivně.Předvídat vývoj události.Klidný tón,nereagovat na pokusy o urážky(nevím,jak jinde,ale já nějaké nadávky nechávám plynout okolo sebe.....neberu to osobně).Pokud je to problémovější,zavolá se policie...koneckonců,od toho tu je
Když to nejde jinak a musí se zakročit,musí to být rychle a nekompromisně....hlídka prostě týpka musí rychle složit a zneškodnit.Vše ale podle paragrafu 13,14-občanské zatčení.Pak se pouze předá policii....
Já nevím....to je tak v kostce....nebo se ptej