Quan-Chi píše:ja osobne jsem mel vizi hlavne ohledne vyvoje postav, trochu jako tamagoci, hrac by si sveho mohl "trenovat", najimat si trenery a rozvijet jen urcite techniky, v nekterych by proste byl lepsi nez v jinych...postavy by pak byly prenositelne. Chvaty by se mohly i do hry stahovat jako "pluginy" a tak by to melo teoreticky neomezene moznosti, s tim ze kdyz se utkaj dva kamosi co si kazdej prinese svyho vytrenovanyho borce, tak by nikdy nikdo nevedel co na nej vytahne...
Predstava hezka ALE neni to jen o grafice. Jestli chces, aby to skutecne bylo trosku realisticke (tj. aby postavy nedelaly po kazdem uderu salta dozadu), musel by tu byt taky hodne dobry fyzikalni model, ktery v sobe musi mit zanesenou stavbu lidskeho tela, jak se v nem tvori sila, jak se smeruje, jake ucinky na telo bude mit uder, co s nim udela zraneni... nejsem si jisty jestli by to bylo na dnesnich pocitacich mozno pocitat realtime. Kazdopadne jakmile reknes "neomezene moznosti", tak me napadne otazka, jak by se to ovladalo.