Problem s vahou

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Problem s vahou

Příspěvekod green » ned 01. dub, 2012 21:23

Zdravim,

Potreboval bych nejakou radu ohledne efektivniho snizeni sve vahy

Vazim 92kg a merim 183cm

3x tydne 1,5hodiny chodim do posilky , 2x tydne trenink 1,5h jiu jitsu a tak 3x tydne si zaboxuju doma do pytle tak 0,5 - 1h

ale porad me vaha stagnuje na stejnem "mrtvem bode" a celkova fyzicka taky (ubehnu pul hodky fotbalku a koncim, nebo si hodim s nekym 3kola po 3 minutach zem a taky uz nezvladam) , mimochodem neustale mi praska v kotnicich (bral sem geladrinky nejake od ortopeda ale nic)

prosim o radu co byste doporucili? (nejak upravit stravu, cviceni nebo cokoli jineho, beru jakoukoli radu)


Predem diky

S pozdravem green :)
green
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 28. kvě, 2011 23:00

 

Příspěvekod Dalt » ned 01. dub, 2012 21:33

beh, kolo, svihadlo + poradit se s nekym kdo tomu rozumi o tvym jidelnicku...
Jiří Vávra

"Dosáhl jsem všeho. Mám doma televizi i ženu. A obojí funguje."
Willie Pep
Uživatelský avatar
Dalt
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 692
Registrován: stř 25. říj, 2006 23:00
Bydliště: Litomyšl

Příspěvekod Genesis » ned 01. dub, 2012 22:57

Nech se prohlídnout dobrym fyzioterapeutem.

K váze viz. Dalt, hodně záleží na stravě.

A jinak nějak sem tam neviděl moc čistě aerobní aktivity a bez ní kondici nezískáš ani neshodíš váhu.
Genesis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. led, 2007 0:00
Bydliště: Dobruška

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Fisico » ned 01. dub, 2012 23:27

Ahoj, toho pohybu tam moc není, věř mi. Posilovnu nepočítej do fyzičky ani na hubnutí, pokud cvičíš běžný trénink - benč, dřep, MT.. to spíš ještě nabereš. Něco jiného kdybys to tam trávil na běhacím pásu. Nevím jak máte náročné Jiu jitsu na fyzičku, ale předpokládám, že to bude hlavně o nácviku ve dvojicích. A box. pytel doma to nevytrhne.

Mám stejný problém ale 182 cm a přes 90 kg, dva roky zpátky jsem se pomocí thaiboxu dostal až na 70kg, pak to šlo jen nahoru, vynechané tréninky, pivka atd. Ono též jinak se hubne v 18 letech a jinak ve 25.
Já třeba žrádlo moc nedokážu omezovat, takže pro mě jediná volba fest pohybu - tzn. 2x denně a zpátky na thai, aspoň kondičně.


green píše:Zdravim,

Potreboval bych nejakou radu ohledne efektivniho snizeni sve vahy

Vazim 92kg a merim 183cm

3x tydne 1,5hodiny chodim do posilky , 2x tydne trenink 1,5h jiu jitsu a tak 3x tydne si zaboxuju doma do pytle tak 0,5 - 1h

ale porad me vaha stagnuje na stejnem "mrtvem bode" a celkova fyzicka taky (ubehnu pul hodky fotbalku a koncim, nebo si hodim s nekym 3kola po 3 minutach zem a taky uz nezvladam) , mimochodem neustale mi praska v kotnicich (bral sem geladrinky nejake od ortopeda ale nic)

prosim o radu co byste doporucili? (nejak upravit stravu, cviceni nebo cokoli jineho, beru jakoukoli radu)


Predem diky

S pozdravem green :)
Fisico
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 09. kvě, 2009 23:00
Bydliště: Ostrava

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Gusep » pon 02. dub, 2012 8:53

Fisico píše: Posilovnu nepočítej do fyzičky ani na hubnutí, pokud cvičíš běžný trénink - benč, dřep, MT.. to spíš ještě nabereš.


Toto je samozrejme mylna a este stale dost rozsirena predstava. Silovy trening je prave naopak jedna z najefektivnejsich metod ako "zhodit", samozrejme za predpokladu ze ti nejde o to co ukazuje vaha ale aky podiel na tvojej vahe ma aktivna (svaly) a neaktivna (tuk) hmota.
Gusep
Gusep
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 205
Registrován: úte 04. říj, 2005 23:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod cohen » pon 02. dub, 2012 9:01

green: pomaly behat, bicyklovat, korculovat, robit turistiku - to vsetko su vytrvalostne veci, ktore ti pomozu v konecnom dosledku udychat viac kol na zemi, alebo dlhsi cas na futbale. osobne preferujem beh a bike.
cohen
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1720
Registrován: pon 15. srp, 2005 23:00
Bydliště: bratislava, svk

Příspěvekod pm » pon 02. dub, 2012 9:02

green - nikdy neprecvicis lednicku, uprav stravu

podobne tema se resilo i zde, mrkni na to

http://www.kb5.cz/forum/ve%C5%99ejn%C3% ... postid-133

Gusep - souhlas
Naposledy upravil pm dne pon 02. dub, 2012 9:02, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
pm
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 3603
Registrován: pon 03. bře, 2003 0:00

Příspěvekod green » pon 02. dub, 2012 10:48

diky vsem za hodne rychle odovedi, vyvozuju si z toho neco jako: rusim 2x posilku a 1x pytel a misto toho nasadim behani :) pokusim se omezit jidlo (hlavne pecivo) a koureni jen na vikendy (btw kourim 2 roky a nehorazne me to stve)

jeste jednou moc diky za ohlasy a zkusim to zacit uskutecnovat a nad tim fyzioterapeutem popremyslim :)

S pozdravem green :-))
green
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 28. kvě, 2011 23:00

Příspěvekod green » pon 02. dub, 2012 11:33

diky vsem za hodne rychle odovedi, vyvozuju si z toho neco jako: rusim 2x posilku a 1x pytel a misto toho nasadim behani :) pokusim se omezit jidlo (hlavne pecivo) a koureni jen na vikendy (btw kourim 2 roky a nehorazne me to stve)

jeste jednou moc diky za ohlasy a zkusim to zacit uskutecnovat a nad tim fyzioterapeutem popremyslim :)

S pozdravem green :-))
green
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 28. kvě, 2011 23:00

Příspěvekod Jur-fu » pon 02. dub, 2012 12:12

Hlavne musíš jesť pravidelne aspoň 5 - 6 jedál denne, v menších množstvách a hlavne kvalitne.
Jur-fu
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 49
Registrován: stř 27. dub, 2011 23:00

 

Příspěvekod green » pon 02. dub, 2012 12:14

oka , zkusim se s tim nejak poprat :)
green
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 28. kvě, 2011 23:00

Příspěvekod toddb » pon 02. dub, 2012 12:58

Ještě jedna věc, na sobě jsem si teď ověřil, jak skvěle se dá shodit pár kil, když omezíte nebo úplně vynecháte alkohol. Takže radím omezit alkohol v kombinaci s úpravou jídelníčku, jak už zde zaznělo a začít běhat.
Mind controls the easiest way, sponsored by the C.I.A.
Uživatelský avatar
toddb
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 906
Registrován: sob 10. pro, 2005 0:00
Bydliště: Ústí calling

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Fisico » pon 02. dub, 2012 13:42

No možná máš pravdu za předpokladu, že člověk drží opravdu kvalitní stravu. Silový trénink benč, mt, dřep byla jedna z věcí, které jsem si opravdu užíval. Ovšem po takovém tréninku člověku chutná. Takže nabírá a nejen na svalech. Samozřejmě, že je to dobrý trénink, člověk nabírá svaly, zvedá čím dám tím víc. K bojovému umění je to však jen doplněk. Já bych těmito tréninky těžko zhubl, říkám zkušenost, jen thai, běh, kardio 45-60 min na strojích ve fitness, chození po horách o víkendu.

p.s. Fakt je, že kamarád, který cvičil tentýž silový trénink s podobnými výkony, nabíral sval a tuk u něho šel dolů, přitom si žral kfc a pivka zhruba třikrát týdně. Jenomže to je člověk, který nikdy neměl náběh na břicho. Takže genetika. Pokud dokážeš držet stravu, tak to určitě bude fungovat. Ale vzhledem k tomu, že píšeš o tom že to nefunguje a o cigaretách, tak bych tomu nevěřil a vsadil na aerobní aktivity.


Gusep píše:
Fisico píše: Posilovnu nepočítej do fyzičky ani na hubnutí, pokud cvičíš běžný trénink - benč, dřep, MT.. to spíš ještě nabereš.


Toto je samozrejme mylna a este stale dost rozsirena predstava. Silovy trening je prave naopak jedna z najefektivnejsich metod ako "zhodit", samozrejme za predpokladu ze ti nejde o to co ukazuje vaha ale aky podiel na tvojej vahe ma aktivna (svaly) a neaktivna (tuk) hmota.
Fisico
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 09. kvě, 2009 23:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod pm » pon 02. dub, 2012 13:52

strava je klic. silovy trenink (prijde na to samozrejme jaky!) je pro hubnuti idealni, je na to tuna vyzkumu.

draha polovicka napsala na podobne tema kdysi clanek, viz zde

http://www.kb5.cz/2011/10/cviceni-a-hub ... -pro-zeny/

jeji holky se toho ridi, a vysledky maji, to je bez debat
Uživatelský avatar
pm
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 3603
Registrován: pon 03. bře, 2003 0:00

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Gusep » pon 02. dub, 2012 14:16

Fisico píše: Ovšem po takovém tréninku člověku chutná. Takže nabírá a nejen na svalech.


Strava sa na vysledku podpisuje az 80% takze jasne, ked budes po treningu jest sracky tak podla toho budes vypadat. Pri zamere schudnut musi byt predsa strava logicky to prve co upravim.
A ako pise pm, su kvanta vyskumov o vplyve siloveho vs. aerobneho treningu na chudnutie.
Gusep
Gusep
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 205
Registrován: úte 04. říj, 2005 23:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod green » pon 02. dub, 2012 14:24

dekuju opet za par dalsich nazoru, upravim jidelnicek a pravidelne budu behat, snad to pomuze :)
green
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 28. kvě, 2011 23:00

Příspěvekod cohen » pon 02. dub, 2012 14:31

kua, ja mam opacny problem, aj ked ten spociva iba v tom, naklusat do obchodu a kupit rifle na stihlejsieho cloveka :D
cohen
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1720
Registrován: pon 15. srp, 2005 23:00
Bydliště: bratislava, svk

Re: Problem s vahou

Příspěvekod YueFei » pon 02. dub, 2012 22:07

green píše:Zdravim,

Potreboval bych nejakou radu ohledne efektivniho snizeni sve vahy

Vazim 92kg a merim 183cm

3x tydne 1,5hodiny chodim do posilky , 2x tydne trenink 1,5h jiu jitsu a tak 3x tydne si zaboxuju doma do pytle tak 0,5 - 1h

ale porad me vaha stagnuje na stejnem "mrtvem bode" a celkova fyzicka taky (ubehnu pul hodky fotbalku a koncim, nebo si hodim s nekym 3kola po 3 minutach zem a taky uz nezvladam) , mimochodem neustale mi praska v kotnicich (bral sem geladrinky nejake od ortopeda ale nic)

prosim o radu co byste doporucili? (nejak upravit stravu, cviceni nebo cokoli jineho, beru jakoukoli radu)


Predem diky

S pozdravem green :)




Hoj co blbneš???To je ideální váha a vejška tak akorát co bych za to dal -Já mam 180/80 a těch deset navíc bych klidně bral to už bych byl Robot :lol: Spíš to jen zpevni a máš ideální proporce když budeš k tomu něco cvičit tak si na tebe nikdo nedovolí.Věř čemu chceš,ale váha je důležitá ať už kvůli bojovým schopnostem nebo kvůli ženským žádná ženská ti neřekne,že jí berou hajzlový pavouci :lol:
YueFei
pokročilý diskutér
pokročilý diskutér
 
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 11. lis, 2010 0:00

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Gino » úte 03. dub, 2012 7:31

YueFei píše:žádná ženská ti neřekne,že jí berou hajzlový pavouci :lol:

To jsi na omylu :lol: :lol: 8)
Tomáš Pekárek
Gino
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 1831
Registrován: stř 07. dub, 2004 23:00
Bydliště: Uz zase CR

Re: Problem s vahou

Příspěvekod Fisico » úte 03. dub, 2012 9:01

Máte pravdu, ale jen teoretickou. Při precizní stravě nemusíte ani cvičit a stejně zhubnete, nebo můžete cvičit jakýkoliv trénink. Netvrdím, že dobrý silový trénink (cviky s vlastní vahou atd.) nevede k hubnutí.

Týpek psal, že chodí 3x týdně do posilovny a že to nestačí a že chce zhubnout.

Praxe: Nevšiml jsem si, že by posilovny překypovaly štíhlými lidmi, spíš je tam hodně nabušených lidí s bříškem. Atmosféra je tam často taková, že jeden týpek sedí na benčpressu a telefonuje, druhý pije kávu u baru.Dále vzpěrači, siloví sportovci... Rozhodně to není sorta štíhlých lidí. Oproti tomu běžci, cyklisti.. jsou někde jinde.

Realita je taková, že lidi cvičí špatně, jedí špatně a řídí se tréninky z internetu.

Nehledal bych za tím žádnou vědu, prostě nezvedat tolik železo, ale spíš sebe ze židle, zaměřit na běh, aerobní trénink. Běh je docela nudná záležitost, takže lepší to prokládat vycházkami, fotbálkem, kondičními tréninky boxu, běhacími pásy a jinými fajnovkami v lepších fitkách nebo prostě sportem, který člověka baví.

Končím. Jdu na lezeckou stěnu, včera jsem vypil lecjaké pivo po fotbale a je třeba se propotit.

Gusep píše:
Fisico píše: Ovšem po takovém tréninku člověku chutná. Takže nabírá a nejen na svalech.


Strava sa na vysledku podpisuje az 80% takze jasne, ked budes po treningu jest sracky tak podla toho budes vypadat. Pri zamere schudnut musi byt predsa strava logicky to prve co upravim.
A ako pise pm, su kvanta vyskumov o vplyve siloveho vs. aerobneho treningu na chudnutie.
Naposledy upravil Fisico dne úte 03. dub, 2012 9:08, celkově upraveno 1
Fisico
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob 09. kvě, 2009 23:00
Bydliště: Ostrava

Další

Zpět na posilování, relaxace, zdraví, duchovní rozvoj

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron